תמונה ראשונה מתוך הסדרה "ג'ונתן סטריינג' ומר נורל"

נובמבר 22, 2014

ג'ונתן סטריינג' ומר נורל - סדרות פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

BBC חשפו תמונה ראשונה מתוך המיני סדרה "ג'ונתן סטריינג' ומר נורל", המבוססת על ספרה של סוזנה קלארק

לאחר כשנתיים במהלכן אנו עוקבים אחר התפתחויות בנוגע לעיבוד הטלוויזיוני של "ג'ונתן סטריינג' ומר נורל", מגיעה התמונה הראשונה מן הסט, עם ברטי קרבל ואדי מארסן בתפקידיהם כצמד הקוסמים הבריטיים בני המאה ה-19. האם תמונה זו היא יריית הפתיחה למסע יחסי הציבור לקראת הסדרה? אם כך, יכול להיות שהסדרה בת שבעת הפרקים קרובה מתמיד!

סיפור העלילה

הסיפור מתרחש באנגליה של ראשית המאה ה-19, בזמן המלחמה עם נפוליאון. אלא שבאנגליה של קלארק, הקסם הוא אמתי – או לפחות כך היה, עד לפני כמה מאות שנים. כעת, הוא תופס מקום מרכזי בחברה האנגלית, אבל רק מבחינה תיאורטית. איש אינו מאמין עוד בקסם מעשי. אלא שאז מופיע מר נורל, ובפיו בשורות על שובו של הקסם. נורל מאמין כי הקסם הוא המפתח לניצחון במלחמה נגד נפוליאון, ולשם כך הוא נוסע ללונדון ושם חובר לקוסם צעיר ושאפתן בשם ג'ונתן סטריינג'.

בתחילה, שותפות זו מניבה פירות מסעירים והם סוחפים את המדינה, אולם כצפוי מטיבו של האדם, השותפות הופכת עד מהרה ליריבות, והקסם שאף פעם לא היה ידוע כסלחני, מאיים לגבות משניהם—ולא רק מהם—מחיר כבד.

בכורת הסדרה, שהפקתה החלה ב-2013, תוכננה להיות ב-2014, אך כשנובמבר כבר מתקרב לקצו וסוף השנה כבר מעבר לפינה, לא סביר להניח שזה יקרה… אלא אם יקרה איזשהו קסם.  יחד עם זאת, יכול להיות שנוכל לצפות לקדימון בשבועות הקרובים ואולי גם לפרק ראשון מתישהו בתחילת 2015.

 

ג'ונתן סטריינג' ומר נורל - סדרות טלוויזיה - הספרייה הפנטסטית

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.