הקמע: נסיך האלפים

נובמבר 21, 2014

הקמע: נסיך האלפים - קאזו קיבואישי - הספרייה הפנטסטית

יצא – "הקמע: נסיך האלפים", הספר החמישי בסדרת "הקמע", סדרת הרומנים הגרפיים של קאזו קיבואישי

באיחור כל כך לא אלגנטי, זה כבר לא ממש חדשות. יחד עם זאת, זה כה מגניב שהיינו מוכרחים לדווח: הקמע: נסיך האלפים", הספר החמישי בסדרת הקומיקס המופתית, "הקמע" של קאזו קיבואישי, יצא לחנויות. הסדרה יוצאת בישראל על ידי הוצאת כתר ספרים, בתרגומה של דנה זייברט. מה נותר עוד להגיד על הקומיקס הזה, שלא נאמר עדיין? הספר החמישי ממשיך לגולל את קורותיהם של אמילי, נאבין ואמם, בנדודיהם בארץ אַלֶדִיָה, העולם הקסום אליו נקלעו. הוא שופע באמנות יפה לא פחות – ואולי אפילו יותר – מן הספרים הקודמים. עלעול בין דפיו ייקח אתכם למסע מופלא ועתיר דמיון. כמו כן, כפי שלמדנו לצפות מן "הקמע", גם העלילה מוסיפה להיות מעניינת, אינטליגנטית וקסומה.

 

עלילת הספר (מגב הכריכה)

נסיך האלפים הוא החמישי בסדרת הקמע, מסדרות הקומיקס המצליחות בעולם.

מקס גריפין גנב את האבן הראשית, שבעזרתה יכול מלך האלפים ליצור קמעות חדשים.

כוחו של המלך הולך ומתעצם. אמילי וחבריה חייבים לעצור אותו, ומקס משיב מלחמה. אמילי מנסה להיעזר בקמע שלה, אבל משהו לא בסדר.

האם היא באמת מכירה את הקמע? האם היא צריכה להקשיב לקול? האם היא יודעת עליו את כל מה שהיא צריכה לדעת? אמילי תיאלץ להתמודד עם הפתעת חייה…

 

סדרת הקומיקס של קיבואישי זכתה לביקורות מהללות רבות, בעולם ובארץ בכלל, ובספרייה הפנטסטית בפרט, ואף זכתה לקהילת חובבים פעילה. קיבואישי גם התראיין אצלנו לכבוד צאת הספר הרביעי, "המועצה האחרונה". עם צאתו של "נסיך האלפים", אנחנו נמצאים צעד אחד נוסף לקראת הדבקת הפער בינינו לבין שאר העולם, אשר נחשף לספר השישי רק באוגוסט האחרון.

אולי זהו המקום להודות להוצאת כתר ספרים, שקיבלה את ההחלטה האמיצה לתרגם ולהנגיש את סדרת הקומיקס ועוד בצורה כה מושקעת, לצוות שאחראי על ההפקה המהירה, וכן לרוני קנר-שניידר, אשר הביאה את הספר למערכת ההוצאה. בזכותם זוכה הקהל בישראל ליהנות מיצירתו המופלאה של קיבואישי ולשקוע בארץ אלדיה הקסומה.

כעת, לאחר שקראנו גם את הספר החמישי, נשאלת השאלה – מתי, הו מתי נזכה לראות את הסדרה מעובדת למסך הגדול?

 

הספרים הקודמים בסדרה:

הקמע: שומרת האבן

הקמע: קללת שומרת האבן

הקמע: מחפשי העננים

הקמע: המועצה האחרונה

 

נסיך האלפים (Prince of the Elves)

סדרת הקמע (Amulet)

מאת קאזו קיבואישי

הוצאת כתר ספרים (2014)

מאנגלית: דנה זייברט

178 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.