ההוביט: קרב חמשת הצבאות – טריילר אחרון

נובמבר 6, 2014

ההוביט: קרב חמשת הצבאות - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

ב-17.12 זה יקרה – בכורת "ההוביט: קרב חמשת הצבאות", כנראה הביקור האחרון שלנו עם פיטר ג'קסון בארץ התיכונה. בואו לראות את הקדימון שמסמן את תחילת הסוף.

זה היה מסע ארוך. קודם היו סרטי "שר הטבעות", ואז ההמתנה האינסופית וחוסר הוודאות לקראת "ההוביט", ואז מעקב אחר שלל סרטונים מתוך יומן ההפקה וזה עוד בלי לומר מילה על הסרטים עצמם. אבל כעת אנחנו ניצבים שוב בפני הסרט האחרון, וכנראה שהפעם זה על באמת, כי לאור התגובות לטרילוגיית "ההוביט", גילאי הצוות ואינספור שיקולים לוגיסטיים אחרים, הסיכוי שג'קסון יקים שוב את "הארץ התיכונה" שואף לאפס.

כפי שכבר דיווחנו לכם, ג'קסון מתכנן לסגור את הבסטה בבום גדול, עם קרב דרמטי בן 45 דקות שיחתום את "ההוביט: קרב חמשת הצבאות". ואכן, הקדימון האחרון משקף היטב את תחושת הסוף, את ענני הקרב הנאספים מעל שדה הקרב שאולי קדם ל"שר הטבעות", אבל בשבילנו חותם עידן. באופן אישי, התרגשתי לראות את כריסטופר לי, בן ה-92 בדמותו של סרומן. מי ייתן שנזכה לראות אותו עוד בסרטים רבים!

צפייה נעימה!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.