מואנה – הסרט הבא של דיסני

אוקטובר 27, 2014

מואנה - דיסני - הספרייה הפנטסטית
אמנות הקונספט הראשונה מתוך "מואנה" – באדיבות פורום פילם, יח"צ

שוב יש למה לצפות: אולפני וולט דיסני מזמינים אתכם להפליג עם "מואנה" בעקבות האי האגדי

יש דברים שלא עוברים: הסדרות של החופש הגדול, סרטי חג המולד מחו"ל והציפייה לסרט אנימציה חדש של דיסני. אז נכון שאולפני העכבר יודעים לעצבן את הצופים, כל פעם מחדש. מצד שני, הם אחראים על כל כך הרבה רגעים קסומים מילדותנו, שאנו לא יכולים אלא לצפות ולראות: מה יהיה הדבר הבא שיעשו? מה תהיה האגדה הבאה שתתעורר לחיים בהנפשה?

בשבוע שעבר, השאלות הללו קיבלו מענה, עם הודעה לתקשורת שהציגה בפנינו את "מואנה" – קומדיית הרפתקאות חדשה, אודות טינאייג'רית חדורת מוטיבציה, שיוצאת למשימה בלתי אפשרי, להשלים את המסע של אבותיה.

הסרט מבוים על ידי רון קלמנטס וג'ון מאסקר, צמד היוצרים הידוע בזכות קלאסיקות כגון "בת הים הקטנה", "אלאדין" ו-"הנסיכה והצפרדע". לדברי קלמנטס, "ג'ון ואני ביימנו יחד כל-כך הרבה סרטים […] היצירה של מואנה היא אחת מפסגות הקריירה שלנו. זו הרפתקה ענקית המתרחשת בעולם היפה של אוקיאניה."

ומאסקר, שותפו של קלמנטס, מוסיף "מואנה עשויה בלי חת, מלאת תשוקה ומוטיבציה ויש לה קשר מיוחד לאוקיינוס עצמו. היא דמות שאנחנו מאד מזדהים עמה ואנחנו כבר לא יכולים לחכות שגם הקהל הגדול יפגוש אותה."

 

תקציר העלילה

מואנה, נווטת מלידה, מפליגה מהאיים העתיקים של אוקיאניה בדרום האוקיינוס השקט בחיפושה אחרי אי אגדי. בזמן מסעה המופלא, היא חוברת לגיבור שלה, חצי-האל מאווי, וביחד הם חוצים את הים הפתוח בהפלגה מלאת הרפתקאות ופוגשים יצורי-ים אדירים, עולמות תת-מימיים עוצרי-נשימה ותרבויות עתיקות.

 

ובכן, מאסקר וקלמנטס אולי לא יכולים לחכות, אבל זה בדיוק מה שנצטרך לעשות, משום ש"מואנה" צפויה לצאת להפלגה ולהגיע אל בתי הקולנוע רק בסוף שנת 2016. אנו, כמובן, נמשיך לעדכן.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.