סיפור "הארי פוטר" חדש להאלווין

אוקטובר 24, 2014

דולורס אמבריג' - סיפור הארי פוטר חדש - הספרייה הפנטסטית

תהיתם פעם מה הסיפור של דולורס אמבריג', המורה המרשעת מ"הארי פוטר"? בהאלווין הזה, אולי תגלו.

האלווין מתרחש בסוף החודש, אבל השנה, לצד התחפושות המשוגעות, הדלעות המעוצבות וה-"Trick or Treat", יש לחובבי "הארי פוטר" ברחבי העולם למה לצפות. ג'יי. קיי. רולינג הודיעה שתפרסם סיפור חדש בעולם "הארי פוטר"' , ב-31.10. הפעם, יתמקד הסיפור בקורותיה של דולורס אמבריג', הזכורה לשמצה.

ההודעה פורסמה באתר פוטרמור, בו קהילת חובבי הנער הקוסם ממשיכה להיות פעילה ולהתעדכן בשלל סיפורים ועובדות מעניינות על סדרת הספרים המפורסמת. למי שכבר הספיק לשכוח, אמבריג' הצטרפה ל"הוגוורטס" בספר החמישי, "הארי פוטר ומסדר עוף החול", כמורה להתגוננות מפני כוחות האופל. היא מונתה לתפקיד על ידי שר הקסמים, קורנליוס פאדג', כדי שתפקח על הנעשה בבית הספר, מחשש שדמבלדור, המנהל והקוסם רב-העוצמה, יחתור תחתיו.

"אמבריג' אינה רק אחת הדמויות הזדוניות בספרי פוטר, היא גם האדם היחיד מלבד לורד וולדמורט שמשאירה על הארי צלקת פיזית וקבועה על הארי". הסיפור, שאורכו כ-1,700 מילה, צפוי לספר על ההיסטוריה של אמבריג', ולהציע שלל פרטים חדשים, לצד הצצה ייחודית אל מחשבותיה והשקפותיה של הדמות.

באופן אישי, אם הייתי צריך לבחור בין מידע על ההיסטוריה של הדמות הגועלית ובין מידע על סופה, הייתי בוחר באפשרות השנייה. אף על פי שהיא שבה ומופיעה בספר האחרון, לא באמת ידוע מה עלה בגורלה. בריאיון לאחר צאת הספר האחרון בסדרה, אמרה רולינג כי אמבריג' נשלחה לאזקבאן, עבור רדיפתה אחר קוסמים שנולדו למוגלגים. יחד עם זאת, אני זוכר את סופה העמום של אמבריג' כאחד מן הדברים המאכזבים בסיום הסדרה והייתי שמח לקרוא זאת, גם אם זה רק בסיפור נפרד.

לביקור באתר Pottermore

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.