אווטאר: האגדה של קורה – עונה 4 – קדימון

ספטמבר 27, 2014

אווטאר: האגדה של קורה - עונה 4 - הספרייה הפנטסטית

ב-3 לאוקטובר זה קורה – תחילת העונה הרביעית והאחרונה של "אווטאר: האגדה של קורה". כעת מגיע הקדימון – והוא מעולה!

את "אווטאר: האגדה של קורה", אנו, בספרייה הפנטסטית מלווים כבר מתחילת 2012, בטרם עלה הפרק הראשון. לאור העובדה שמדובר בסדרת המשך לסדרה הפופולרית הראשונה, עם אווטאר אנג, החששות היו רבים. האם קורה תוכל להיכנס לנעליים הגדולות שהותיר אחריו קודמה בתפקיד? האם תצליח להציל את המותג מן הפיאסקו המטופש של שיימאלאן, או לכל הפחות לנתק את עצמה ממנו? ובכן, כמעט שלוש שנים לאחר מכן, ניתן כבר להגיד ש"האגדה של קורה" הייתה הצלחה כבירה – לא רק בגלל שהיא הצליחה להיות פופולרית מאוד, אלא מפני שהסדרה החדשה-ישנה הצליחה לספר סיפור מרתק ושובה לבבות. עלילת הסדרה עדיין בולטת בולטת באיכותה, למרות שתנאי השוק השתנו לבלי היכר בזמן שחלף מאז הכרנו לראשונה את עולם האווטארים.

כעת, אנחנו מרחק ימים ספורים מפרק הבכורה של אווטאר: האגדה של קורה – עונה 4 (והעונה האחרונה בסדרה). הספר הרביעי והאחרון ייקרא "איזון" והוא מתחיל שלוש שנים לאחר אירועי העונה הקודמת. קורה, למרות היותה כבר אווטאר מנוסה, ממשיכה במסעה האישי ומוסיפה ללמוד ולהתפתח. כבר בקדימון עצמו ניתן לראות זאת, כאשר… ובכן, תראו בעצמכם. בעונה זו, על קורה מוטלת המשימה להשיב את האיזון לעולם. טוב, אף אחד לא אמר שלהיות אווטאר יהיה קל. לא מן הנמנע כי צופים רבים יוסיפו להתלונן על כך שהסדרה החדשה אפלה בהרבה מן הסדרה המקורית. יחד עם זאת עבור רבים אחרים, זהו חלק מקסמה של הסדרה, וזוהי גם אחת הסיבות מדוע דמותה של קורה היא אחת מן הדמויות הנשיות הכי מעוררות השראה בז'אנר, כיום.

לא יודע מה אתכם, אבל אנחנו מחכים ולא מחכים לתחילת העונה הרביעית. מצד אחד, יאי! קורה חוזרת! ומצד שני, זאת היא העונה האחרונה בהחלט! היה ברור שזה לא יימשך לנצח, ולכן נסתפק לפחות בכך שניקולודיאון ידאגו לסיים את הסדרה יפה-יפה (אבל בלי לחץ, כן?). כמו כן, מעניין מה יהיה הדבר הבא אותו מתכננים לנו היוצרים, מייקל דימרטינו ובריאן קונייצקו. כולנו תקווה שהסדרה תעלה בארץ לפני שכל הרשת תתמלא בספויילרים.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.