מגנוס צ'ייס ואלי אסגרד

ספטמבר 26, 2014

מגנוס צ'ייס ואלי אסגרד - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

סופר הפנטסיה הפופולרי, ריק ריירדן, הכריז על סדרת הספרים הבאה שלו: הכירו את מגנוס צ'ייס ואלי אסגרד!

אם אתם אוהבים את ספריו של ריק ריירדן ואוהבים את המיתולוגיה הנורדית (כמוני), הרי שהכרזתו של ריק ריירדן, שלשום, על הסדרה החדשה אותה הוא מתכוון לכתוב, היא בגדר חלום שהתגשם. לאחר שריירדן עבר על המיתולוגיה היוונית, הרומית והמצרית, הגיע הזמן שנפגוש את אחת המיתולוגיות המרתקות בעולם – המיתולוגיה הנורדית.

בבלוג הרשמי שלו, זאת ההודעה שריירדן פרסם אתמול:

אז אתמול בוובקסט שלנו מהר אולימפוס (ארר, מבניין האמפייר סטייט) הודעתי על שמה של סדרת המיתולוגיה הנורדית שלי: מגנוס צ'ייס ואלי אסגרד. כל כך מתרגש לחלוק אותה אתכם. הספר הראשון יצא בשנה הבאה, באוקטובר 2015. שמו של הספר הראשון יוכרז על גב "דם האולימפוס".

וכן, אני יודע שאתם על מה אתם חושבים. צ'ייס… הממ, איפה שמעתי את השם הזה קודם? האם זה לא שם משפחתה של אנבת'? כן, וזהו לא סתם צירוף מקרים. מעבר לזה, חוששני שאצטרך להשאיר אתכם לנחש.

מאז פרסום ההודעה, האינטרנט רוחש כמרקחה, בניסיון לנחש מהו אופי הקשר בין אנבת', בתה של האלה אתנה, למגנוס, שאמור להיות קשור למיתולוגיה הנורדית. אבל אם לשפוט מניסיון העבר, כשהדוד ריק מבטיח משהו, הוא גם מקיים – לפעמים אפילו קצת לפני הזמן. מה שמעניין אותי במיוחד, הוא כיצד יפגיש ריירדן בין המיתולוגיות השונות. בשונה ממיתולוגיות אחרות, זו הנורדית מגיעה עם מבנה מאוד ספציפי של היקום, כולל את אסגרד, מושב האלים; מידגארד, שהוא העולם שלנו; הלהיים, עולם המתים ועוד שישה עולמות נוספים. כל אלה מחוברים אל העץ יגדראסיל – עץ העולם, אשר נושא עליו את כל העולמות. אין ספק שאיחוד מסורות הפולקלור למקשה אחת יהיה משימה לא פשוטה, אבל אם לשפוט משם הסדרה החדשה ומדבריו של ריירדן, זה בדיוק מה שהוא מתכוון לעשות. סקרנים? גם אנחנו! כמובן שנוסיף לעקוב אחר התפתחויות ולעדכן.

 

בואו לקרוא את שני הפרקים הראשונים של להב הקיץ

קראו את ההודעה הרשמית בבלוג של ריק ריירדן

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.