בדצמבר הקרוב נלך אל תוך היער

אוגוסט 2, 2014

אל תוך היער - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

דיסני שחררו את הטיזר הראשון ל"אל תוך היער", העיבוד הקולנועי למחזמר האהוב, מאת ג'יימס לאפין וסטיבן סונדהיים.

"אל תוך היער" (Into the Woods) הוא אחד ממחזות הזמר האהובים ביותר בברודווי. כעת, הוא בדרכו אל המסך הגדול, באדיבות דיסני והבימאי רוב מארשל (שיקגו, שודדי הקאריביים: זרמים זרים). המחזמר, אשר עלה על במות ברודווי ב-1987 נכתב עלי ידי ג'יימס לאפין (שעיבד אותו גם לספר מקסים) ומתהדר במוסיקה ובמילים פרי עטו של סטיבן סונדהיים. המחזמר משלב עלילות של מספר מעשיות נבחרות מאוסף של האחים גרים, כגון כיפה אדומה  (לילה קרופורד), ג'ק והאפונים (דניאל האטלסטון), סינדרלה (אנה קנדריק) ורפונזל (מקנזי מאוסי), ודן בהשלכות של משאלותיהן ומסעותיהן של הדמויות. בלב העלילה, סיפורם של האופה ואשתו שאינם יכולים להביא ילדים לעולם כתוצאה מקללה שהוטלה עליהם. מסעם להסיר מעל עצמם את הקללה מוביל אותם לפגוש בשלל דמויות ידועות מעולם המעשיות.

לפני ימים ספורים שחררו דיסני את הקדימון הראשון לסרט, עם מריל סטריפ בתפקיד המכשפה וג'יימס קורדן (צ'אנס אחרון) ואמילי בלאנט (קצה המחר) בתפקיד האופה ואשתו. עוד יככבו בסרט כריס פיין (קפטן קירק בסרטי "מסע בין כוכבים" האחרונים) וג'וני דפ (אשר עבד עם מארשל בעבר על שודדי הקאריביים 4). מן המעט שאפשר לראות מהטיזר, היער נראה די גנרי, בערך כמו כל מה שראינו מדיסני מ"אליס בארץ הפלאות" של טים ברטון ועד "מלפיסנט". אך המחשבה על כך שרוב מארשל יעשה למחזמר מה שעשה לשיקאגו מאוד מסקרנת.

כמו כן, איך אפשר להזכיר את ברטון בלי להזכיר את ג'וני דפ? מעניין אם העובדה שדפ משתתף בסרט וכל מה שרואים ממנו בטיזר זה יד, אמור להיות עוד איזשהו אקט "פרימדוני", שבא להגיד – תראו, תראו מה אני מכין לכם… או שמא הסרט בונה על דפ בתור הנשק הסודי שלו? ניתן לקוות שלא. למרות זאת, נכון לעכשיו, סרט על "אל תוך היער"? אנחנו בפנים!

אנחנו מוכנים להיכנס אל תוך היער, מה אתכם?

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.