קסם של בית

יוני 25, 2014

קסם של בית - סרטי ילדים - הספרייה הפנטסטית

סרט האנימציה החביב, "קסם של בית" מציע הרפתקה קסומה לילדים ולילדים בנפשם. חבל שרק בעברית.

הקיץ כבר כאן, וכך גם החופש הגדול. אז אם אתם אוהבים את סרטי האנימציה שלכם מדובבים, או אם אתם מחפשים סרט מתוק לקחת אליו את הילדים לשעה וחצי של אנימציה, "קסם של בית" יכול להיות הסרט עבורכם. "קסם של בית" החל את דרכו על מסכי הקולנוע בעולם כבר לפני חצי שנה, אך כעת הוא מגיע גם לאזורנו ואנחנו אפילו לא האחרונים. ההפצה המרווחת הזאת די אופיינית לסרטים שאינם מגיעים מן האולפנים ומחברות ההפצה המרכזיות בתעשייה. יחד עם זאת, זה לא בהכרח אומר שמדובר בסרט פחות טוב. לכן, קצת חבל שהסרט יופץ בישראל בדיבוב לעברית, בלבד.

 

תקציר העלילה

בסרט האנימציה החדש בתלת-ממד, החתול הנטוש, רעם, וחבריו הקסומים נדרשים להשתמש בכל תרגיל העומד ברשותם, על מנת למנוע מאחיינו של לורנס הקוסם למכור את הבית המסתורי בו הם מתגוררים.

כשרעם ננטש ברחוב ומחפש מחסה מפני הסופה המשתוללת, הוא מוצא עצמו באחוזה מסתורית, בבעלותו של הקוסם בגמלאות, לורנס, הידוע גם בשמו "לורנזו המהולל". לורנס חולק את עולמו הקסום עם שלל חיות ורובוטים מופלאים אותם המציא. במהרה, הקוסם הזקן גורם לחתלתול להרגיש חלק מהמשפחה, למורת רוחם של ג'ק הארנב ומגי העכברה, אשר זוממים לגרש את הדייר החדש מהבית.

אך כאשר לורנס נאלץ ללכת לבית החולים, אחיינו מנסה להערים עליו ולגרום לו למכור את הבית. כעת, על בעלי חיים ורובוטים לאחד כוחות, על מנת להבריח את האחיין המרושע ולהגן על ביתם, ובתחבולה זו, רעם מתגלה כנשק סודי…

"קסם של בית" בוים על ידי ג'רמי דגרסון ובן סטסן.

הסרט יופץ בדיבוב לעברית, בדו-ממד ובתלת-ממד.

 

בכורה בארץ: 03.07.2014
 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.