מדוזה – סרט אנימציה חדש מסוני

יוני 6, 2014

מדוזה - סרטי אנימציה - הספרייה הפנטסטית

לאחר שמליפיסנט זכתה לסרט משלה, באדיבות דיסני, מרשעת מפורסמת נוספת נמצאת בדרכה לקולנוע, והפעם – מדוזה.

חברת סוני פיקצ'רז ממשיכה את מסעה אל מרכז זירת האנימציה. בהודעה לעיתונות הודיעה החברה על רכישת הזכויות לסרט אנימציה בשם "מדוזה", שיספר מחדש את הסיפור של אותה גברת ידועה לשמצה, בעלת שיער הנחשים מן המיתולוגיה היוונית.

למי ששכחו, או לא ידעו, מדוזה הייתה אחת משלוש הגורגונות במיתולוגיה היוונית. בעוד אחיותיה של מדוזה היו בנות אלמוות, הייתה היא בת תמותה. לפי גרסאות שונות של הסיפור, מדוזה הייתה נערה יפהפייה, שעוררה את חמתה של אתנה, אלת החוכמה והמלחמה. אתנה הפכה את מדוזה לדמות מפלצתית, שסימן ההיכר שלה הוא שיער נחשים. כה מפלצתית הייתה דמותה של מדוזה, שכל המביט בה ישירות היה הופך לאבן.

מדוזה מצאה את מותה (או שמותה מצא אותה), כאשר המלך פולידקסט שלח את הגיבור פרסאוס להרוג אותה ולהביא אליו את ראשה. פרסאוס השתמש במגנו על מנת להביט באישה המפלצתית, וכך הצליח להרוג אותה.

סביר להניח שהסיפור של סרט האנימציה יהיה מעט שונה ויהיה מלווה במשפט כמעט בלתי-נמנע בסגנון: חשבתם שהכרתם את הסיפור של מדוזה? עכשיו גלו את האמת! יחד עם זאת, אין ספק שלרעיון יש הרבה פוטנציאל. הקונספט לסרט הוגש על ידי טוד אלקוט והולי גולדן. טוד אלקוט היה מעורב גם בהפקת הסרט "עבודת נמלים" (Antz – 1998). לורן פאוסט (My Little Pony) צפויה לביים.

לדברי פאוסט, נמשכה לסיפור בשל הרעיון לגשת אל הסיפור המפחיד מנקודת מבט קומית ואחרת. הסרט צפוי להציג את מדוזה הצעירה והאנושית, אשר כמו רבים מאתנו מתקשה להתאים את עצמה לתבנית מסוימת כדי לרצות אחרים. הפופולריות שלה מעצבנת את האלה הלא-נכונה, אשר הופחת אותה למפלצת עם שיער הנחשים שכולנו מכירים. מדוזה יוצאת למסע כדי להפוך את הקללה, עם קבוצה של יצורים מיתולוגיים מוזרים ואאוטסיידרים, אשר מלמדים אותה שמה שעושה אותך שונה, למעשה, עושה אותך חזק.

צפוי? כן.

נדוש? כן.

קיצ'י? כן.

האם אני מתכוון לראות את זה? הו, כל-כך כן!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.