ההוביט: קרב חמשת הצבאות

אפריל 24, 2014

ההוביט: קרב חמשת הצבאות - טרילוגיית ההוביט - הספרייה הפנטסטית

ההוביט: קרב חמשת הצבאות – זהו השם החדש של הסרט השלישי בטרילוגיית "ההוביט" של פיטר ג'קסון.

לפני רגעים ספורים יצא הבימאי פיטר ג'קסון בהודעה לפיה ישונה שמו של הסרט השלישי והאחרון בטרילוגיית סרטי "ההוביט" שלו מ"ההוביט: לשם ובחזרה" ל"ההוביט: קרב חמשת הצבאות". כשחושבים על כך, זה רק הגיוני, מכיוון שלאחר אירועי הסרט הקודם, עיקר האירועים הראויים לציון שנותרו, קשורים יותר לקרב חמשת הצבאות מאשר ל"לשם ובחזרה".

זה מה שהיה לג'קסון להגיד:

"המסע שלנו ליצירת טרילוגיית 'ההוביט' היה במובנים מסוימים דומה למסע של בילבו עצמו, עם דרכים חבויות שגילו לנו את סודותיהן ככל שהתקדמנו. "לשם ובחזרה" הרגיש כמו השם הנכון לסרט השני במסגרת סיפור המסע להשיב את ארבור בשני סרטים, כאשר הגעתו של בילבו וחזרתו הביתה היו שתיהן בסרט השני. אבל עם שלושה סרטים, פתאום שם הסרט הרגיש שלא במקומו – אחרי הכול, בילבו כבר הגיע "לשם" ב"מפלתו של סמאוג".

כעשינו את הבכורה בסוף שנה שעברה, הייתה לי שיחה שקטה עם האולפן לגבי הרעיון של מחשבה מחודשת לגבי שם הסרט. החלטנו לשמור על ראש פתוח עד שהעריכה הסופית של הסרט תהיה מוכנה לצפייה. הגענו לנקודה הזאת בשבוע שעבר, ואחרי שצפינו בסרט, כולנו הסכמנו שישנו, עכשיו, שם אחד שמרגיש מתאים לגמרי.

וכך: "ההוביט: קרב חמשת הצבאות" הוא השם.

כפי שפרופסור טולקין התכוון, "לשם ובחזרה" כולל את כל הרפתקתו של בילבו, אז אל תופתעו אם תראו את השם מופיע על מארזים של כל שלושת הסרטים.

יחד עם זאת, לפני כן יש לנו סרט לסיים והרבה לחלוק אתכם. זה היה זמן שקט ונחמד עבורנו, כשאבז ואני עורכים לנו בשמחה, במערה חשוכה בוולינגטון, אבל ימים אלו מגיעים במהירות לקיצם. בקרוב יגיע הזמן לצאת אל האור. צפו לראות ולשמוע הרבה על "ההוביט: קרב חמשת הצבאות" בחודשים הקרובים.

כמו כן, יש גם את הגרסה המורחבת של "ההוביט: מפלתו של סמאוג", שנמצאת בשלבי סיום, עם יותר מ-25 דקות של סצנות חדשות, כולן מולחנות עם מוסיקה מקורית של הווארד שור.

זאת תהיה שנה כיפית!

"ההוביט: קרב חמשת הצבאות" צפוי להגיע לאקרנים ב-17.12.2014

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.