הדרקון הראשון שלי – קדימון 3

אפריל 11, 2014

הדרקון הראשון שלי 2 - סרטי אנימציה - הספרייה הפנטסטית

הקדימון השלישי של "הדרקון הראשון שלי 2", מבית דרימוורקס ארוך ומגניב כקודמיו ומעורר חשק שיוני כבר יבוא.

יוני כבר כמעט מעבר לפינה, ואתו מתקרבת הבכורה של אחד מסרטי האנימציה שאנחנו הכי מחכים אליהם, "הדרקון הראשון שלי 2". בדומה לקודמיו, גם הקדימון החדש, ששוחרר לפני שעות ספורות, מציע שלל סצנות תעופה על גבו של דרקון, וכן מבט חטוף לשלל הדרקונים החדשים עמם ניפגש בהמשכון. די במבט הקצר הזה בשביל להבין שמעצבי דרימוורקס הוסיפו להתפרע עם עיצובי הדרקונים שלהם, כשהם מתרחקים מעיצובי הדרקונים המקובלים. הפסקול של הקדימון, למי שתוהה, לקוח מהשיר Kings and Queens של Seconds to Mars  30, אשר שימש בקדימונים רבים בשנים האחרונות.

כאשר יצא הקדימון השני, הוא עורר לא מעט רעש מכיוון שחשף חלק אינטגרלי מן העלילה. מנגנון השיווק ויחסי הציבור של דרימוורקס התרומם על רגליו האחוריות, מחא והקדימון נגנז לטובת גרסה מצונזרת שלו. כעת, נראה שהוחלט כי הניסיון להסתיר פרטים מן העלילה מיותר, או חסר סיכוי, או שפשוט חשבו שהגיע הזמן לחשוף עוד פרטים. בכל מקרה, בסרטון הנוכחי אפשר ללמוד הרבה מאוד על עלילת הסרט החדש. קחו בחשבון לפני שאתם צופים, אם אתם רוצים לנסות ולהגיע לקולנוע בבורות מוחלטת. לכל השאר – צפייה נעימה!

"הדרקון הראשון שלי 2" צפוי להגיע למסכי הקולנוע ב-13.06.2014

האתר הרשמי של הסרט

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.