פטריית האמניטה הכחולה

מרץ 31, 2014

פטריית האמניטה הכחולה - אשכר ארבליך-בריפמן - הספרייה הפנטסטת

ראה אור "פטריית האמניטה הכחולה", הספר השלישי בסדרת סיפורים מווינידידסט, מאת סופרת הילדים, אשכר ארבליך-בריפמן

סופרת הילדים החרוצה, אשכר ארבליך-בריפמן פרסמה כבר יותר מעשרים ספרים ולא מראה סימני האטה. כעת, הסופרת שחתומה גם על הסדרות "ווינטר בלו, ילדת פיות" ו"אמרלד, ילדת פיות", שבה אל עולם ווינדידסט שלה ואל גיבוריה, תיאו, הנלי וחבריהם. הספר צבעוני כקודמיו, עם איור כריכה יפה של ליאורה גרוסמן, וכן כולל מפה ומילון יצורים, כדי לעזור לקוראים שעוד לא מצויים בעולמה של ברימפן להתמצא. לאחר שבספר הקודם יצאו הגיבורים בחיפוש אחר דרקון הארגמן הנעלם, הפעם מבקש תיאו למצוא את פטריית האמניטה הכחולה, כדי להגשים את חלומה של חברתו, מלודי, לזכות בתחרות השירה.

סיפור העלילה (מגב הכריכה)

כמה פעמים סיפרת שקר לבן לחבר כדי לא להעליב אותו? זה בדיוק מה שעושה תיאו כשמלודי מחליטה שהיא חייבת להשתתף בתחרות שירה. בתחילה הוא תומך בה, אך כשהוא שומע את שירתה האיומה, הוא מבין שרק קסם יציל אותה מהבושה המצפה לה. כעת לא נותר לו אלא לצאת למסע אחר פטריית האמניטה הכחולה, המעניקה לאוכל ממנה קול זמיר. אך החיפוש אינו פשוט, ובדרך אל הפטרייה הנכספת יהיה על תיאו לבקר באי מופלא, לגדל תולעי אפרסמון יפני ולעשות עסקים עם בלולון מצוי. האם ישיג את הפטרייה הנדירה? האם ישוב בזמן לתחרות?

הצטרפו לתיאו, להנלי ולחבריהם בעוד הרפתקה משעשעת ברחבי ווינדידסט.

הקוראים והקוראות הסקרנים ודאי יתעניינו לדעת כי פטריות אמניטה אכן קיימות, ואף בשלל צבעים וסוגים. עם זאת, כמה מזני האמניטה רעילים מאוד, ולכן, אם חשקה נפשכם בפטריות, עדיף להסתפק באלו הרגילות מהחנות, ולהשאיר את האמניטה הכחולה בספרים.

רוצים לגלות עוד על אשכר וספריה? בקרו אותה בכל אחד מהאתרים הבאים:

אתר הבית של אשכר ארבליך-בריפמן

אשכר ארבליך-בריפמן בפייסבוק

האתר הרשמי של סדרת "ווינטר בלו, ילדת פיות"

"סיפורים מווינדידסט" בפייסבוק

 

פטריית האמניטה הכחולה

סדרת סיפורים מווינדיסט

הוצאת כנרת זמורה ביתן (2014)

208 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.