The Iron Trial של קלייר ובלק

מרץ 30, 2014

מבחן הברזל - הולי בלאק וקסנדרה קלייר - הספרייה הפנטסטית
זכויות יוצרים על התמונה: Scholastic

סופרות הפנטזיה, קסנדרה קלייר והולי בלק חברו כדי לכתוב את The Iron Trial, סדרת פנטזיה חדשה

קסנדרה קלייר והולי בלק לא זקוקות להצגה מיוחדת. שתיהן סופרות פנטזיה ותיקות ומצליחות בתחום, ספרים של שתיהן כבר הופקו לסרטים עתירי תקציב בהוליווד, אה, והן גם חברות ממש-ממש טובות. לכן, היה זה רק מתבקש כי כאשר קלייר חששה לכתוב בעצמה סדרה לגילאי 8 – 12, היא פנתה לחברתה הולי לעזרה. התוצאה היא, The Iron Trial (מבחן הברזל), הספר הראשון בסדרת המג'יסטריום.

הפרטים, כפי שהם עולים מדוגמת הקריאה נשמעים מסקרנים מאוד. זה מה שהיה לשתי הסופרות להגיד:

מאז נפגשנו לפני עשר שנים – באירוע ההחתמה הראשון של הולי, הפכנו לא רק לחברות טובות, אלא גם לשותפות לביקורת ולשיתופי פעולה. שנינו אהבנו פנטסיה כשגדלנו, ובמהלך העשור האחרון, הפנטסיה זכתה לרנסנס. מה שאומר שהקוראים מכירים את המוסכמות של הז'אנר. כשהם פותחים ספר פנטסיה, או הולכים לראות סרט פנטסיה, הם מצפים למצוא גיבור נבחר, שגורלו הנישא והבודד הוא לגבור על הנבל, לא משנה מה הקורבן שיידרש ממנו.

רצינו לספר סיפור על גיבור שהפגין את כל הסממנים של גיבור: טרגיה וסודות מעברו, כוחות קסם. רצינו שאנשים יאמינו שהם יודעים איזה מן סיפור הם עומדים לקרוא. ואז רצינו להפתיע אותם…

הסדרה צפויה לכלול 5 ספרים ומגוללת את סיפורם של התלמידים במג'יסטריום, אקדמיה לאלו בעלי נטייה וכישרון לקסם. הספר הראשון צפוי לצאת לחנויות בספטמבר, השנה (2014), אבל עד אז, תוכלו להתרשם מכריכת הספר, וכן לקבל טעימת קריאה, באנגלית, אשר פורסמה באתר USA TODAY.

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.