רורק מחסל הקללות – פנטסיה איטלקית

פברואר 24, 2014

Rourke the Hexbuster 02 - פנטסיה אפלה - הספרייה הפנטסטית

דיאגו קומיקס השיקו פרויקט גיוס המונים להפקת הכרך השני של "Rourke the Hexbuster" סיפור אימה פנטסטי המתרחש באירלנד

הכרך השני של סדרת הקומיקס, Rourke the Hexbuster, מוכן לצאת לדרך, והוא זקוק לעזרת ההמונים על מנת לגייס את הממון הדרוש כדי להוציא את הפרויקט השאפתני אל הפועל. אבל מיהו "רורק מחסל הקללות"? רורק הנו גיבורה של סדרת קומיקס בת שמונה חוברות, שראתה אור לראשונה באיטליה, בין השנים 2009 – 2010.

גיבור אירי-איטלקי-אנגלי

האנטי-גיבור שבמרכז העלילה מזכיר במידת מה את ג'ון קונסטנטין של אלן מור ב-DC קומיקס. הוא שתיין כבד הנושא על כתפיו את עולו של כוח אפל: היכולת לאמץ קללות המוטלות על אנשים אחרים. בעזרתה של בתו בת-העשרה ורוחה של אמו, רורק מגן על לקוחותיו, מבטל את הקללות שלהם ומשחרר אותם. הסיפור, כאמור, מתרחש באירלנד ושופע בשדים וקסם, מכשפות ושאר אלמנטים מעוררי בעתה.

סדרת הקומיקס נכתבה על ידי פדריקו ממולה, אשר כתב כבר מספר סדרות שזכו להצלחה באיטליה. לצדו סייעו במלאכה, הסופרת פנצ'סקה דה סאקו, והמאיירים האיטלקים הנודעים קוזימו פרי, ואל רומיאו, אנזה פונטנה ומנואלה סוריאני. כעת, המהדורה המתורגמת לאנגלית, אשר תראה אור בהוצאת דיאגו האנגלית, מאגדת חוברות אלו יחדיו בכרכים בני 200 עמודים, שכל אחד מהם כולל שני פרקים.

על הוצאת דיאגו קומיק

הוצאת דיאגו קומיק היא הוצאה עצמאית הממוקמות בלונדון, אשר שמה לה למטרה להציג את מיטב יוצרי הקומיקס האיטלקיים לקהל דובר האנגלית. באיטליה, כך עולה, ישנה סצנת קומיקס מסגסגת, שרק מחכה לפרוץ לקהילה הבינלאומית. זוהי, ללא ספק, מטרה שצרכנים ויוצרים רבים בתחום הפנטסיה בכלל והקומיקס בפרט יכולים להזדהות אתה.

 רורק מחסל הקללות - קומיקס איטלקי - הספרייה הפנטסטית

על הכרך השני

בכרך השני של רורק, נכללים שני הפרקים "אפריקה" ו"אותו של מארק". ראשית, רורק טס אל לבה של אפריקה, שם הוא מתעמת עם קסמים אפלים ורבי עוצמה. לאחר מכן, ב"אותו של מארק", אנו למדים עוד על עברו של רורק, על משפחתו וכוחותיו, בזמן שממולה מניח את התשתית להמשך הסדרה.

הכרך מתוכנן לצאת לאור במאי 2014 ועל מנת להוציאו לאור כמו שצריך, השיקה ההוצאה העצמאית פרויקט מימון המונים ופנתה לעזרת הקהל. בתמורה מציעה ההוצאה שלל פרסים, לרבות הכרך הראשון של רורק וכותרים אחרים של ההוצאה, אמנות מקורית, שני ציורי שמן של קוזימו פרי, ספרים חתומים ואפילו הזמנה לקומיקון ופסטיבל הסרטים של לונדון ב-2014. במידה שהקמפיין יצליח, כל סכום כסף נוסף יסלול את הדרך להוצאת הכרכים הבאים.

את הכרך הראשון של "רורק מחסל הקללות" תוכלו לרכוש באמזון, או באתר ההוצאה. אם תאהבו את מה שקראתם, תוכלו כבר להזמין גם את הכרך השני. הכרכים השלישי והרביעי במיני סדרה יראו אור בנובמבר 2014 ומאי 2015.

אם כך, אם בא לכם להכיר קומיקס אחר ולקחת חלק בפרויקט חדש ומרתק, כעת יש לכם יופי של הזדמנות!

לפרטים נוספים ולהשקעה בגיוס, בקרו בעמוד הפרויקט!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.