רון והרמיוני: טעות גורלית?

פברואר 2, 2014

הארי פוטר - ג'יי.קיי. רולינג - הספרייה הפנטסטית

בריאיון עם אמה ווטסון (הרמיוני בסרטי הארי פוטר) רולינג הטילה פצצה: מתחרטת על רון והרמיוני

אתר הייפבל חשף אמש כי בריאיון שנערך בין אמה ווטסון, השחקנית אשר גילמה את דמותה של הרמיוני בסרטי הקולנוע של "הארי פוטר", ובין ג'יי.קיי רולינג חשפה המחברת עובדה שזעזעה את עולם המעריצים: היא מתחרטת על כך שהפכה את רון והרמיוני לזוג.

הריאיון נערך עבור הגיליון החדש של מגזין בשם Wonderland", בו משמשת החודש ווטסון כעורכת אורחת והתגובות התקבלו על ידי הסאנדיי טיימס.

לדברי רולינג, הרמיוני הייתה צריכה להתחתן עם הארי ולא עם רון, ואכן, זוהי גם כותרת הכתבה.

"כתבתי את מערכת היחסים בין הרמיוני ורון כסוג של הגשמת משאלה," אמרה המחברת. "ככה הרעיון נוצר למעשה. מסיבות שיש להן מעט מאוד קשר לספרות והרבה יותר לכך שנאחזתי בעלילה כפי שדמיינתי אותה בתחילה, הרמיוני סיימה עם רון".

"אני יודעת, אני מצטערת," היא ממשיכה, "אני יכולה לשמוע את הזעם והכעס שזה עלול לגרום למעריצים, אבל אם אהיה כנה לחלוטין, המרחק נתן לי פרספקטיבה על זה. זאת הייתה בחירה שעשיתי מסיבות אישיות מאוד, לא מסיבות של אמינות. האם אני שוברת את לבבותיהם של אנשים כשאני אומרת את זה? אני מקווה שלא."

למרבה ההפתעה, גם ווטסון לא לקחה את החדשות קשה מדי: " אני חושבת שישנם מעריצים שיודעים זאת גם ותוהים האם רון באמת יכול היה לשמח את הרמיוני," אמרה.

רולינג הוסיפה שלדעתה רון והרמיוני היו נזקקים ל"ייעוץ זוגי".

האם אתם מסכימים עם המחברת והשחקנית? אני מוכרח להודות שאף על פי שעצם העובדה שרולינג מדברת על כך באופן גלוי מפתיעה, דבריה מגיעים כסוג של הקלה. תמיד תהיתי לגבי החיבור בין הרמיוני ורון. למרות שזה האחרון היה דמות חביבה למדיי, התקשיתי להאמין שהוא ראוי להרמיוני. כאשר סופר/ת מסיימים לכתוב ומוציאים ספר לאור, הוא כבר לא בידיהם. במובן זה, דעתם לא באמת משנה. יחד עם זאת, אני מעריך את רולינג על גילוי הלב ודווקא שמח שהיא גילתה שגם בעיניה הרמיוני והארי היו חיבור הרבה יותר הגיוני. אבל אם כבר גילוי לב ואמינות? לדעתי, אין כל סיבה שמישהו מהשלישייה הזאת יגמור ביחד. הארי, רון והרמיוני הכירו בגיל 11. עלילת הסדרה מסתיימת כאשר הם בני 18, בסך הכול. האם הם יכולים היו לצאת זה עם זה? כן. האם הם היו צריכים להינשא? הנישואים של רון להרמיוני ושל הארי לג'יני – פחות או יותר החברות הראשונות שלהם – הם שמרניים, לא אמינים. חסרים קוסמים וקוסמות בעולם?

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.