נחל שלדים

ינואר 27, 2014

נחל שלדים - פטריק קרמן - הספרייה הפנטסטית

הכירו את "נחל שלדים", סדרת ספרי אימה חדשה ואינטראקטיבית לבני נוער, מאת הסופר פטריק קרמן

אמנם לקח לו קצת זמן, אבל שוק הספרים השתנה. בכך אין ספק. בעולם בו ספרים נקראים באופן אלקטרוני והופכים לסרטים ולמשחקים, בזמן שהם עדיין נכתבים, הגבולות בין סוגי הנרטיבים מיטשטשים. אפשר לבכות את התופעה (זה מה שאני בחרתי לעשות), או שאפשר לחפש דרכים חדשות ומעניינות לשחק אתה. הסופר פטריק קרמן, שאחראי גם על הצד האינטראקטיבי של סדרת "39 רמזים" המצליחה, בחר באפשרות השנייה. כך קרה   ש"נחל שלדים" התעוררה לחיים.

"נחל שלדים" היא סדרת אימה פנטסטית לבני הנעורים, אשר משלבת סיפורים עם סרטוני וידיאו. גיבורי הסדרה הם ריאן ושרה, זוג חברים החווים סדרה של אירועים מטרידים ולא מוסברים. בעקבות זאת, הם יוצאים לחקור את מה שראו. אבל כאשר ריאן נכלא בביתו, כל שנותר לצמד החברים לעשות הוא לכתוב יומן ולתעד את החקירה בווידיאו בלוג. התוצאה הספר הראשון בסדרה – היומן של ריאן.

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

משהו מוזר מתרחש בנחל שלדים. משהו מפחיד. משהו מרושע…

ריאן התקרב לשם יותר מדי וכמעט איבד את חייו. עכשיו הוא כלוא בבית שלו. הוא לא יכול לבטוח באף אחד. אפילו לו באנשים היקרים לו מכול. אפילו לא בעצמו. נאסר עליו להיפגש עם החברה הכי טובה שלו, שרה. לכן, בזמן שריאן מבודד ומנותק מסביבתו, שרה צוללת שוב אל התעלומה, ומסכנת את חייה כדי לרדת לשורש העניין ולגלות את האמת. ריאן מנסה נואשות לכתוב את הסיפור כולו, מההתחלה ועד הסוף. בזמן שהוא מתעד את הפרשה ביומן הפרטי שלו, שרה מצלמת בווידאו את הממצאים שלה ושולחת אליו לינקים לסרטונים כדי לעדכן אותו בהתפתחות התחקיר שלה.  יחד הם מגלים שהעבר מסוכן. שההווה רדוף על ידי רוחות מן העבר. ושהעתיד קטלני.

בספר משולבים לינקים לסרטוני הווידאו המצמררים ששרה שולחת לריאן.

ברוכים הבאים אל נחל שלדים.

תקראו. תצפו. תפחדו.

פטריק קרמן חיבר את סדרת הספרים המצליחה ממלכת אליון, שתורגמה ליותר מעשרים שפות. הוא יזם וחדשן בתחום המולטימדיה, והסרטים והמשחקים שהוא המציא קשורים במקרים רבים לאהבת הקריאה הספרים. בין השאר הוא אחראי לצד האינטראקטיבי של סדרת 39 הרמזים.

קראו את הפרק הראשון של "נחל שלדים: היומן של ריאן"

 בקרו באתר הבית של פטריק קרמן (באנגלית)

בקרו באתר הרשמי של נחל שלדים (באנגלית)

היומן של ריאן

סדרת נחל שלדים (Skeleton Creek)

הוצאת מטר (2014)

תרגום מאנגלית: יונתן פיין

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.