ביטרבלו (שבע הממלכות)

ינואר 9, 2014

ביטרבלו - שבע הממלכות - הספרייה הפנטסטית

בשעה טובה ומוצלחת, יצא "ביטרבלו", החלק השלישי בסדרת "שבע הממלכות", מאת סופרת הפנטסיה קריסטין קאשור

סדרת "שבע הממלכות" מתרחשת בעולם פנטסטי בו חיים בין בני האדם הרגילים גם "מחוננים" אנשים שניחנו ביכולות מופלאות שונות. כוחותיהם מבדילים אותם מן החברה סביבם, והם מעוררים פחד וטינה, אך גם מנוצלים על ידי בעלי שררה במשחקי הכוח של העולם.

ב"מחוננת", הספר הראשון בסדרה, אשר ראה אור בישראל ב-2011, הכרנו את קטסה, בעלת הכישרון הקטלני, להרוג. ב"אש", הכרנו את אש, היפהפייה, בעלת היכולת לשלוט במחשבותיהם של אנשים. כעת, מגיע הספר השלישי בסדרה. עלילתו מתרחשת שמונה שנים לאחר אירועי הספר הראשון, והגיבורה שלו היא ביטרבלו, אותה כבר פגשנו בסדרה, כשהייתה ילדה.

על המחברת

סופרת הפנטסיה האמריקאית, קריסטין קאשור, נולדה ב-1976 בצפון-מזרח פנסילבניה. לדבריה, בילדותה העבירה את מרבית זמנה בקריאה ובחלומות בהקיץ. יש לה תואר שני בספרות ילדים מסימונס גולג' בבוסטון.  יש לה "התמכרות למעברי דירה" שעליה עולה רק התמכרותה לכתיבה. נכון לכתיבת שורות אלה, קאשור התגוררה בפנסילבניה, ניו יורק, בוסטון, קיימברידג', אוסטין, איטליה, לונדון והיד עוד נטויה. מ-2008 פרסמה שלושה ספרים, כולם בסדרת "שבע הממלכות".

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

ברוכים הבאים לשבע הממלכות – ארץ מופלאה של מסתורין, גבורה וסכנה

ביטרבלו בת השמונה-עשרה מוכנה לקבל את השלטון במונסי לידיה. היא הוכתרה למלכה כבר בגיל עשר, ויועציה ניהלו עד כה את ענייני הממלכה. ביטרבלו האמינה שההתנקשות באביה, המלך לק, שמה קץ להשפעתו הנוראה. אבל כשהיא מתגנבת בלילות אל מחוץ לטירה ומתחילה להסתובב ברחובות בתחפושת, היא מבינה עד כמה טעתה.

מה תגלה ביטרבלו מעבר לחומה? האם תמצא שם את מפתחות השלטון? ואולי את זה שמחזיק את המפתח ללבה?

הבלוג של קריסטין קאשור

 

חובבי "שבע הממלכות" בפייסבוק

ביטרבלו (Bitterblue)

סדרת "שבע הממלכות" (The Seven Kingdoms)

תרגום מאנגלית: יעל אכמון

הוצאת כנרת (2014)

544 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.