עיר חלולה (המעון של מיס פרגרין)

ינואר 7, 2014

עיר חלולה - המעון של מיס פרגרין לילדים משונים - הספרייה הפנטסטית

המעון של מיס פרגרין לילדים משונים הפתיע את עולם ספרות הנוער ב-2011. כעת מגיע ההמשך.

ספרו הראשון של רנסום ריגס, "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים" הפתיע את כולם כאשר יצא ב-2011, עם שילוב של סיפור לנוער וצילומי וינטג' קריפיים. הספר משך תשומת לב כה רבה, שחברות להפקת סרטים ממש נלחמו זו בזו על זכויות ההסרטה – אפילו לפני שהספר יצא לחנויות. לא זאת בלבד, טים ברטון, האיש והאגדה (שידע כבר ימים טובים מבחינת הקריירה, אבל זאת כבר סוגיה אחרת), הביע עניין בביום הסרט, ואף נכנס למו"מ עם אולפני פוקס המאה ה-20 שזכו בזכויות הנחשקות.

מאז יצא הספר הראשון נשמרה דממת אלחוט בנוגע אליו. לכן, אנו כה שמחים לדווח כי בעוד שבוע בדיוק (14.01.2014) צפוי לצאת ספר ההמשך, אשר זכה לשם "עיר חלולה" (Hollow City). הספר מתחיל ב-1940, הישר מן הנקודה בה הספר הראשון הסתיים. לאחר שהצליחו הילדים מן המעון של מיס פרגרין לחמוק בעור שיניהם, ג'ייקוב וחבריו החדשים צריכים לצאת למסע אל לונדון, בירת המשונים של העולם. במהלך הדרך הם יפגשו בני ברית חדשים, גן חיות של חיות משונות והפתעות אחרות.

הספר החדש, כך מובטח, יכלול עשרות תמונות וינטג' חדשות (ומטרידות להפליא), וההרפתקה המגוללת בו תסב הנאה לקוראים בכל הגילאים. עד שיהיו לנו פרטים נוספים, אתם מוזמנים להתרשם מן הקדימון.

קראו ביקורת על "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים"

בקרו באתר הרשמי של רנסום ריגס

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.