תחרות "הנצחיים" של הפנטסיה

נובמבר 17, 2013

תחרות הנצחיים - הסנדמן: אקדמות ונעימות ליליות - ניל גיימן - הספרייה הפנטסטית

 

הכרך השני של "סנדמן: אקדמות ונעימות ליליות" יצא לאור, ואנו מזמינים אתכם, גם הפעם, לזכות בעותק חינם!

 

"הבעיה האמיתית בסיפורים: אם הם נמשכים מספיק זמן, הם תמיד מסתיימים במוות."

לאחר שהשיג את שקיק החול והקסדה, פונה מורפיאוס למשימה החשובה מכול: השבתה של אבן האודם האוצרת בתוכה את כוחותיו. לתדהמתו  הוא מגלה שהאבן לא סרה למרותו וכעת היא מצייתת לאדון אחר – בן תמותה מטורף המבקש להשתלט על בני האדם באמצעות חלומותיהם. למורפיאוס המותש לא נותר אלא לזמן את יריבו לקרב מכריע אשר יחרוץ את גורלן של ממלכת החלומות ושל האנושות כולה.

ניל גיימן, הסופר והתסריטאי המוערך ועטור הפרסים, החל את דרכו בכתיבת ספרי קומיקס וזכה בתהילת עולם בזכות ספרי סנדמן – מהרומנים הגרפיים החשובים של זמננו. בסדרה הציג, בנוסף למורפיאוס, מלך החלומות (Dream), גם את גורל (Destiny), מוות (Death), תשוקה וייאוש (Desire and Despair) האח האובד (The Prodigal) והזיה (Delirium). שבעת האחים נקראים "הנצחיים" מפני שהם מייצגים היבטים נצחיים של החיים, והם צפויים לחיות כל עוד יהיה מישהו בעולם שיוכל לחלום, למות לקוות, להזות וכיו"ב.

הספרייה הפנטסטית חגגה בסוף השבוע את יום הולדתה ה-4. לכבוד המאורע, ולכבוד יציאתו לאור של "סנדמן: אקדמות ונעימות ליליות II", אנו שמחים להזמין אתכם להצטרף אלינו לתחרות נושאת פרסים חדשה: תחרות הנצחיים של הפנטסיה!

המציאו את הנצחיים של הפנטסיה!

כפי שהנצחיים מייצגים היבטים של החיים האנושיים, אנו מזמינים אתכם להציע את נבחרת הנצחיים החדשה – הפעם נצחיים מתוך היבטים של סיפורים (ספרים וסרטים) מז'אנר הפנטסיה. בתום המשחק ייבחרו שבעה נצחיים חדשים. לפי מיטב המסורת, גם פעילות זאת היא בלי איסוף לייקים, בלי דרישת שיירים ובלי חכמות – מי שיציעו לנו בתגובות למטה את הנצחיים הכי מגניבים, עד יום חמישי (21.11), יזכו בעותק של "הסנדמן – אקדמות ונעימות ליליות II", המסכם את הסיפור הראשון בעלילותיו של מלך החלומות.

 

כיצד להשתתף:

  1. אם לא הצטרפתם אלינו עד היום – עשו לייק לעמוד הספרייה בפייסבוק
  2. המציאו נצחי או נצחית פרי דמיונכם, אשר מייצגים היבט מסוים בז'אנר הפנטסיה.
  3. ספרו לנו בתגובות למטה, עליו או עליה ועל מה הוא או היא מייצג/ת, עד יום חמישי ה-21/11 (כולל).
  4. וזהו! ניקוד נוסף יינתן על תיאור מושקע ומלא מחשבה, על ציור, על שם שמתחיל ב-D ועל כל דבר אחר שיקנה לדמות יותר עומק ויעשה אותה יותר מגניבה!

Let the Games Begin!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.