מרוצי העקרב – טעימת קריאה

אוגוסט 20, 2013

מרוצי העקרב - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

יש המתחרים כדי לנצח – יש המתחרים כדי לשרוד! בואו להכיר את "מרוצי העקרב" – ספרה החדש של מגי סטיווטר (הזאבים של גרייס)

לאחר ההצלחה הגדולה של טרילוגיית "הזאבים של גרייס" מגיע ספרה החדש של מגי סטיווטר, בהוצאת איגואנה. אנו שמחים להציע לכם טעימת קריאה ראשונה, בה תוכלו להכיר את שון קנדריק, את קייט קונולי ואת מרוצי העקרב האכזריים. אגב, יציאת הספר בעברית היא גם הזדמנות טובה לדווח כי האופציה לעיבוד הספר לקולנוע ולהפצתו נמכרה ל-Katsmith Productions ול-Warner Bros. אין יותר מדי פרטים נוספים, אולם לפי אתר IMDB הסרט מתוכנן לעלות לאקרנים ב-2015.

 

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

בכל שנה בסתיו, עולים סוסי המים הפראיים מבין גלי האוקיינוס אל חופי האי הקטן תיסבי. ובכל שנה רוכבים עליהם תושבי האי במרוצים קטלניים – מרוצי העקרב.

אבל השנה המרוץ אכזרי מתמיד. הנער שון קנדריק, אלוף המרוצים כבר ארבע פעמים ברציפות, מתחרה בקייט קונולי, הנערה הראשונה שתשתתף בהם אי פעם. שון השתקן וקייט הנחושה מגלים זה את זה וגורלם נקשר יחדיו. הם יודעים שניצחון או הפסד הוא עבורם לא רק חיים ומוות, הוא הרבה יותר מזה. האם גם הפעם יגיע רק רוכב אחד לקו הגמר? האם גם הפעם יצבעו סוסי הפרא ורוכביהם את גלי האוקיינוס באדום?

כמו בסדרת רבי המכר הזאבים של גרייס, מגי סטיווטר לוקחת את הקוראים אל נקודת השבירה, שבה האהבה והחיים עומדים בפני המכשולים הגדולים ביותר, ורק עזי הלב ישרדו.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.