ארטמיס פאול – בקרוב הסרט

יולי 30, 2013

ארטמיס פאול - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

אולפני וולט דיסני הכריזו היום על כוונתם לעבד את סדרת הפנטסיה "ארטמיס פאול" למסך הגדול

לאחר "הארי פוטר" ו"פרסי ג'קסון", גם "ארטמיס פאול" זוכה לעיבוד למסך הגדול. הסרט המתוכנן צפוי להיות מבוסס על הספר הראשון והשני בסדרת הספרים המצליחה של אואן קולפר. את התסריט, כותב מייקל גולדנברג, אשר כתב גם את התסריט ל"הארי פוטר ומסדר עוף החול".

לדברי שון ביילי, נשיא אולפני וולט דיסני, "'ארטמיס פאול' מתאים באופן טבעי לדיסני ואנו מצפים לשתף פעולה עם הארווי על הפרויקט המרגש הזה". בהארווי, כוונתו להארווי וויננשטיין, אשר אמון על ההפקה.

למי שלא מכיר, סדרת ספרי "ארטמיס פאול" נכתבה על ידי הסופר האירי, אואן קולפר, ומגוללת את סיפורו של ארטמיס פאול – מיליונר, גאון ופושע על… בן 12. אך ארטמיס לא יודע עם מה הוא מתמודד כאשר הוא חוטף פיה בשם הולי שורט, כדי לרתום את כוחה למטרותיו ולהציל את משפחתו. הפיות הללו אינן היצורים העדינים של הסיפורים – הן מסוכנות!

הסדרה של קולפר מכרה עד היום למעלה מ-21 מיליון עותקים ותורגמה ל-44 שפות ברחבי העולם. כשמסתכלים על זאת כך, אולי זאת באמת הבחירה הטבעית עבור אולפני דיסני.

אז, מה דעתכם? סיבה למסיבה, או מקור לדאגה? את מי הייתם מלהקים באיזה תפקיד?

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.