אווטאר: האגדה של קורה – עונה 2 – מועד הבכורה

יולי 20, 2013

אווטאר: האגדה של קורה - ספר 2 רוחות - הספרייה הפנטסטית

לאחר המתנה אינסופית, נחשף מועד הבכורה של עונה 2 של "האגדה של קורה", בצירוף קדימון מהמם

 

במהלך השנה האחרונה, הוצף האינטרנט בשיטפון אדיר של השערות, ניחושים ואפילו סתם שקרים מלוכלכים. כולם ניסו לגלות מתי תשוב הסדרה לעונתה השנייה, הידועה גם בשם, ספר 2: רוחות. כעת, לא צריך עוד לנחש, יש לנו מועד רשמי, גם אם לא תאריך מדויק, בזכות הפאנל של יוצרי הסדרה בכנס קומיק.קון בסן-דייגו. בכורת העונה השנייה של "האגדה של קורה" תהיה בספטמבר 2013. התאריך נחשף בפאנל עם יוצרי הסדרה, בריאן קונייצקו ומייק דימרטינו. האירוע היה כה מבוקש שהיו חובבים שהעבירו את הלילה בשינה בתור (כאילו שמישהו ישן), כדי להבטיח את מקומם.

כפי שכבר חשפנו בעבר, העונה השנייה תתמקד במסעה של קורה לשלוט בהיבטים הרוחניים של תפקידה כאווטאר הנוכחי. בעונה הראשונה ניתן היה לראות כמה פיסית קורה, וכמה היא מתקשה לשלוט בזעמה ובצדדים הרוחניים והפילוסופיים יותר של תפקיד זה. אולם בעונה השנייה, רוחות מעונות מתחילות להופיע בעולם החיים ולקורה לא תהיה ברירה אלא ללמוד כיצד להתמודד עמן. להילחם בהן לא יספיק. עליה לגלות מה גרם לפלישת הרוחות ולהשיב את האיזון בין העולם הרוחני והעולם הגשמי.

בהתאם לרוח הסיפור של העונה השנייה, ניתן לראות כי הקדימון המצורף יותר מסתורי, בוגר ואפילו קצת כבד. כמו האווטאר, נראה שגם הסדרה התבגרה קצת. זהו כבר לא רק המאבק הקשה אך הפיזי נגד אמון. זה משהו הרבה יותר מורכב, ובהתאם, גם הרבה יותר מעניין (שזה מרשים בהתחשב בכך שהעונה הראשונה הייתה מרתקת). בנוסף, כנראה שהעיכוב, בעקבות ההתעקשות של היוצרים על איכות האנימציה, השתלם. אם לשפוט לפי הקדימון, העונה השנייה תיראה מדהים!

עדכון עריכה: כעת, יש גם תאריך מדויק – ה-13 לספמבר, 2013

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.