הממלכה הסודית – Epic

יולי 8, 2013

הממלכה הסודית - סרטי אנימציה - הספרייה הפנטסטית

סרט האנימציה של פוקס, שיעלה לאקרנים ביום חמישי, מזמין אתכם לגלות את מסתרי "הממלכה הסודית"

זה למעלה משנה שאנו עוקבים עבורכם ומדווחים על ההתפתחויות בסרט האנימציה החדש של פוקס, הלוא הוא – "הממלכה הסודית". ובכן, ההמתנה הזאת עומדת להסתיים בעוד שלושה ימים, כאשר הסרט יעלה לאקרנים בישראל. אז לכבוד הבכורה הממשמשת ובאה, להלן מספר פרטים עליו.

"הממלכה הסודית מבוים על ידי כריס וודג', אשר ביים גם את "רובוטים". את הפסקול לסרט הלחין לא אחר מאשר דני אלפמן – המלחין האגדי אשר כתב את המוסיקה עבור כמעט כל הסרטים של טים ברטון.

עוד בחזית האודיטורית, לסרט יעניקו את קולותיהם: אמנדה סייפריד, בתפקיד מארי קתרין;  ג'וש האצ'רסון (פיטה מ"משחקי הרעב"), בתפקיד נוד; קולין פארל, בתפקיד רונין; ביונסה נואלס, בתפקיד המלכה טרה וכן ארדמנדו פרז, הידוע יותר בכינויו "פיטבול", בתפקיד בופו.

תקציר העלילה

הסרט "הממלכה הסודית" הוא קומדיית הרפתקאות חדשה בתלת-ממד שחושפת עולם נסתר שלא נראה כמותו. מהיוצרים של עידן הקרח וריו, הממלכה הסודית מציגה סיפור על המאבק המתמשך בין כוחות האור, ששואפים להגן על הטבע, לבין כוחות האופל, שרוצים להשמיד אותו. כשנערה צעירה מגיעה באופן על-טבעי אל תוך הממלכה הסודית, היא מגלה את "צוות הראג-ראג" ומתחברת עם דמויות מצחיקות וייחודיות כדי להציל את עולמם… ואת עולמנו.

את ההשראה לסרט קיבל וודג' לראשונה עוד ב-1998, כאשר השתתף בתערוכת אמנות ויקטוריאנית שתיארה ממלכות מורכבות ומרתקות של המתקיימות ביערות. "לציורים היו רעיונות קסומים של אוכלוסיות קטנטנות שחיות בעצים ובשיחים", מספר וודג'. "הם נראו כמו עולמות מהפנטים, וחשבתי שחייב להיות פה סרט".

כשוודג' סיים את עבודתו על הסרט "רובוטים", הרעיונות לסרט על ממלכות נסתרות מן העין המשיכו לפקוד אותו. באותו זמן, הסופר וויליאם ג'ויס, ששיתף עמו פעולה ב"רובוטים", כתב את ספר הילדים "The Leaf Man and the Brave Good Bugs", שהציג חבורה של לוחמים סמוראים זערוריים שנקראים "אנשי העלים", ותיאר מלחמה אפית בין כוחות החיים וכוחות האופל, שמתרחשת בחצר האחורית.

במהלך עשר השנים הבאות, וודג' וג'ויס פיתחו את הפרויקט יחדיו, תיבלו את סצנות הקרב עם הומור וקצת רומנטיקה, והפיחו בעלילה חיים עם אנימציה מן השורה הראשונה, שלא הייתה מביישת את פיקסאר או את דרימוורקס.

בקרו באתר הסרט – הממלכה הסודית.

אורך הסרט: 102 דקות

בכורה עולמית: 24.05.2013

בכורה בארץ: 11.07.2013

הסרט יוקרן  בדיבוב לעברית בתלת-ממד ובדו-ממד, ובאנגלית עם כתוביות לעברית בדו-ממד.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.