הסנדמן: אוברטורה

יולי 1, 2013

הסנדמן - רומנים גרפיים - הספרייה הפנטסטית

לסדרת הקומיקס "הסנדמן" החדשה של ניל גיימן יש כבר שם ותאריך, וכן כמה הפתעות בקנה

ביולי, שנה שעברה, סיפרנו לכם על שובו של ניל גיימן אל "הסנדמן", אחת מסדרות הקומיקס האהובות והפופולריות ביותר בהיסטוריה של ענף הקומיקס. כמו כן, הבטחנו לעדכן אתכם בשמה של הסדרה החדשה. ובכן, כמעט שנה חלפה, אבל אנו אוהבים לקיים הבטחות. לכן, הגיע הזמן להזמין אתכם להכיר את הקומיקס הבא שתרוצו להזמין – "הסנדמן: אוברטורה" (The  Sandman: Overture).

כמו כן, יש לנו תאריך שתרצו לסמן בלוח השנה: 30 לאוקטובר 2013 – בדיוק בזמן לחג ההאלווין. החוברות החדשות תצאנה פעמיים בחודש, במהלך 2013 – 2014. כמו כן, ניתן לצפות למהדורות אספנים מיוחדות עם אמנות נוספת, קומנטרי והצצה אל מאחורי הקלעים ועוד.

אם לא די בכך, הרי שחודש לאחר מכן, בנובמבר, צפויה השקה של סדרה נוספת בעולם "הסנדמן". אמנם הפרטים לגביה עדיין לוטים בערפל, אולם סביר להניח שפרטים נוספים יצופו בהקדם, לקראת ו/או במהלך קומיק-קון המתקרב.

בכלל, זוהי תקופה מרגשת מבחינת גיימן בכלל ומבחינת "הסנדמן" בפרט. בימים אלה ראה אור "האוקיאנוס בקצה המשעול" – ספר הפנטסיה הראשון של המחבר למבוגרים, מזה "בני אנאנסי" (הוצאת אופוס 2006). בנוסף, הקהל הישראלי מצפה בימים אלה להוצאת התרגום של סדרת הקומיקס הקלאסית של "הסנדמן", בהוצאת כנרת, בתרגומו של דידי חנוך.

בקיצור, אולי סדרת הטלוויזיה, "אלים אמריקאים" לא תגיע אלינו ב-2013, אבל לחובבי גיימן לא יחסרו חומרים לצפות להם. אנחנו, כמובן, נמשיך לעדכן!

האתר הרשמי של ניל גיימן

האתר הרשמי של ג'. ה. וויליאמס (האמן שמצייר את הקומיקס החדש)

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.