המסע אל הר החורבן האפל (של האבדון)

מאי 6, 2013

המסע אל הר החורבן האפל של האבדון - אירועי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

המסע אל הר החורבן האפל (של האבדון), מופע אינטראקטיבי מיוחד במינו, חוזר לשתי הצגות אחרונות

מתי בפעם האחרונה יצא לך לקפוץ אל תוך סיפור פנטסיה או מדע בדיוני ולהחליט בעצמך לאן תגלגל העלילה? כמה פעמים חלמת לעלות על הבמה ולשנות את האירועים המתרחשים על המסך? את כל זאת ועוד מציעה ההצגה המקורית "המסע אל הר החורבן האפל (של האבדון)".

מקור ההפקה הוא בספרי המדע הבדיוני והפנטזיה "אתה הגיבור – בחר את ההרפתקאות שלך".  בהצגה זו, המשלבת שלל נרחב של קווי עלילה ואפשרויות, הנתמכים באמצעות טכנולוגיה חדשנית, משתתפים שנבחרים מהקהל קובעים את ז'אנר ההצגה ואת מהלכה ברוח ספרי ההרפתקאות האינטראקטיביים, הזכורים לטוב. בתחילת המופע עולה מתנדב אל הבמה ומשתתף באופן פעיל בבחירת העלילה והמשכה, ואילו השחקנים משחקים את הסצנה סביבו בהתאם לבחירותיו.

ההפקה עלתה לראשונה בכנס המד"ב והפנטזיה 'עולמות 2013', וזכתה לתשואות ומחמאות רבות. כעת, בעקבות הצלחתה המרובה, ולאור בקשות הקהל, ההצגה האינטראקטיבית הראשונה בישראל תועלה לשתי הצגות נוספות בתאריכים 8-9 במאי, באשכול פיס שבתל אביב (שפרינצק 4).

איך זה עובד?

ההצגה מורכבת מארבעה סיפורים המבוססים על ארבעה ז'אנרים שונים מתחום המדע הבדיוני והפנטסיה, ונכתבה על ידי כותבי מדע בדיוני ופנטזיה ישראלים. מעבר לבחירת מהלך העלילה, בוחר המתנדב מהקהל גם את הז'אנר בו הוא רוצה להשתתף. כל אחד מהז'אנרים יוביל אל הר החורבן האפל (של האבדון) בדרך אחרת.

בסיפור המציאות החלופית מתקיים מרדף אחר ספינת האוויר של חבורת פיראטים במטרה להשיג את היהלום האבוד "עין השמש"; בסיפור פנטזיית הפיות הקסומה, מתבקש המתנדב להציל את חדי הקרן הגוועים בארץ הפיות בעזרתן של בנות ים, זחל, ופיה ורודה; בעלילת המדע הבדיוני, חייזרים אכזריים מאיימים על שלמותה של ספינת החלל בסגנון  "מסע בין כוכבים", "דוקטור הו" וסדרות מדע בדיוני אחרות; ובסיפור הפנטזיה האפית הגיבור האמיץ צריך להשיב את כוחו של האל שונרא, המגן על הארץ מפני חולדות ענק אימתניות.

"בפועל אנחנו מעלים רק רבע מההצגה שאותה כתבנו ושעליה עשינו חזרות, בהתאם לבחירה של המתנדב מהקהל," אומרת רותם ברוכין, במאית ההצגה. "בכל נקודת בחירה ישנן ארבע אפשרויות שונות, כך שכל פעולה שיבחר המתנדב לעשות תיקח אותו לצומת דרכים חדשה שבה יאלץ לבחור שוב."

שחקני ההצגה המסע אל הר החורבן האפל (של האבדון) הם: איילת הרשטיק-דקל, ויקי דר, קרן לין, אורי ליפשיץ, ענבר מאירסון, טליה נירגד-חסון, בוריס נפומניאשי, דנה סוסלוביץ-רבל, אדוה קמחי, יניב רוזנבלט, שי שחם, ליאת שחר-קשתן, חן שרון, ניר שרון.

 כותבי ההצגה: גיא בוסקו, רותם ברוכין, ורד טוכטרמן, קרן לנדסמן, טליה נירגד-חסון, בוריס נפומניאשי, יעל פורמן, אבנר שחר-קשתן, ליאור שמש

ניתן לרכוש כרטיסים להצגה בהזמנה מראש באתר http://shop.sff.org.il/ (הנחה בהזמנה מראש לשני הימים)

או באירוע עצמו.

לדף האירוע בפייסבוק

https://www.facebook.com/MountainOfDoom

הנחות לחיילים ולסטודנטים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.