ספוילר לסוף "האגדה של קורה"?

אפריל 24, 2013

אווטאר - האגדה של קורה - סדרות פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

מרק דימרטינו מדבר על "האגדה של קורה" וחושף חלק מהתכניות של היוצרים לגבי המשך הסדרה

במהלך העונה הראשונה של "אווטאר: האגדה של קורה", הכרנו את קורה, האווטאר החדשה, וליווינו אותה עם הגיעה לרפבליק סיטי, בדרכה לשלוט בכל היסודות. דמותה של קורה שונה מאוד מזו של אנג. מחד, היא בוגרת מכפי שהיה בראשית דרכו. מאידך, היא גם מאוד חמת-מזג, די אגרסיבית וששה להיכנס לקרבות במקרה הצורך (ולפעמים גם שלא לצורך), אבל כעת, בעקבות רמז ממייקל דימרטינו, אחד מיוצרי הסדרה, נראה שדמותה של קורה צפויה להשתנות, בעוד היא מתקדמת להגשמת ייעודה.

"בריאן ואני ידענו שאנחנו רוצים לקחת את קורה ולהפוך אותה מלוחמת פזיזה לישות רוחנית במהלך סיפורה, אבל לא ידענו אם זה ייקח עונה אחת או יותר. שלא כמו "כשף האוויר האחרון", רצינו ליצור את העונות (או הספרים) כך שיעמדו יותר בזכות עצמם, עם איום אחד עיקרי לכל ספר. אבל אנחנו לא רוצים להתחיל מהתחלה בכל ספר. כל מה שקורה עושה ולומדת בספר אחד בהחלט עובר גם לספר הבא ומתחבר למסלול הרוחני הכללי שלה. זה נפלא שיש מספר ספרים כדי לספר את הסיפור של, כי אנחנו יכולים להיכנס יותר אל הצד הרוחני של האווטאר והעולם".

אז, עד כה, ראינו כיצד קורה לומדת לשלוט על ההיבטים הפיזיים של האווטאר, ואם ניתן לשפוט מדבריו של דימרטינו, נראה שבעונה הבאה ובאלו שאחריה, נראה את קורה מתפתחת גם מבחינה רוחנית, בדרכה לשלוט גם בהיבטים הרוחניים של תפקידה. עלילות התבגרות, ככלל, הן די נפוצות בז'אנר, וצריך לדעת לעשות אותן כהלכה, כדי לעשות אותן מעניינות ומקוריות מספיק. יחד עם זאת, אם לשפוט לפי "כשף האוויר האחרון" ומסלול ההתבגרות שלו, נראה שצפוי לקורה (ולנו), מסע מרתק.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.