עולמות 2013 – מנהיגים ומורדים

מרץ 20, 2013

עולמות 2013 - אירועי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

בשבוע הבא יתקיים כנס "עולמות", כנס האביב השנתי למדע בדיוני ולפנטסיה – השנה בנושא "מנהיגים ומורדים"

כנס "עולמות 2013" מזמין אתכם בפסח לעלות על מצה מעופפת ולבוא ליומיים של פנטסיה ומדע בדיוני. השנה, נושא הכנס הוא "מנהיגים ומורדים", או כפי שמגדירים זאת באתר הרשמי: "בואו לשמוע על מנהיגים ועל מי שמורדים בהם, על טובים, רעים אלו שהם ככה-ככה וגם נו-אתם-יודעים-איך-זה-לפעמים-פשוט-עובר-עליך-יום-כזה-ולפני-ששמת-לב-השמדת-כוכב-לכת-קטן". קרה לכם?

כבכל שנה, מציע הכנס שפע של תכנים הפונים לכל קהיליות הפנדום: טולקין, ווידון, רולינג, דוקטור הו, מסע בין כוכבים, משחקי הכס ושלל נושאים כלליים יותר ומגניבים לא פחות, כולל מדע בדיוני, מדע וחלל, מעשיות ומיתולוגיה. בנוסף להרצאות ולפאנלים תהיינה פעילויות יותר אקטיביות, כולל שפע של סדנאות יצירה וכתיבה, מפגש חובבים חדשים (למצטרפים חדשים לקהילה, שרוצים נחיתה קצת יותר רכה), ליל-סדר קהילתי, מועדון קריאה על המשחק של אנדר, הקראות, שעשועונים ומופעים, וכמובן – הפקת מקור מ-ע-ל-פת!

השנה, בנוסף לתכנייה עמוסה כל-טוב, מתהדר הכנס באתר חדש, חדיש ומחודש ומערכת רכישת כרטיסים מתקדמת, אשר מאפשרת לכם מגוון מסלולי רכישה נוחים ומשתלמים (אלא אם כן אתם טכנופובים, כמוני, ואז זאת מערכת מפחידה ומאיימת וניפגש בתור לקופות). באמצעות המערכת תוכלו לרכוש את הכרטיסים לאירועים שאתם רוצים, ולצלוח את הקופות רק פעם אחת – לשם קבלת הכרטיסים שיחכו לכם.

אבל גולת הכותרת מצפה לכם ב"עולמות" מפגש פסגה עם המון חברים טובים, שיחות מעניינות, צחוק והנאה!

איפה, מי, מה ומתי

גם השנה יתקיים הכנס באשכול פיס תל-אביב, ברחוב אלוף קלמן מגן (ליד רחוב הארבעה). הכנס יחול בימים ד' – ה' (27-28/03/2013).

לפרטים נוספים, בקרו באתר הרשמי של כנס עולמות

המלצות אירועים בבלוג "סוף העולם – מבט מהיציע"

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.