הולי בלק חוזרת עם ספר חדש

מרץ 6, 2013

הולי בלק - ספרי פנטזיה לנוער - הספרייה הפנטסטית

מחברת סדרת "עלילות ספיידרוויק" שבה עם The Coldest Girl in Coldtown שיראה אור בספטמבר, השנה

הולי בלק פרצה אל עולם ספרות הילדים והנוער בסערה, ב-2003, עם סדרת ספרי "עלילות ספיידרוויק", אותה כתבה עם שותפה, טוני דיטרליצי. ב-2008 אפילו יצא סרט קולנוע לא רע בכלל, המבוסס על הסדרה. מאז, בלק הוסיפה להיות סופרת עסוקה עד היום, בעיקר בהנפקת סדרות חדשות והמשכים להן, בעריכת אנתולוגיות ובכתיבת סיפורים קצרים לאנתולוגיות וכיו"ב. כעת, לעומת זאת צפוי לצאת ספר חדש, באורך מלא ולא חלק מסדרה (בשלב זה, לפחות). סיבה למסיבה.

שם הספר הוא: The Coldest Girl in Coldtown, ועד כמה שניתן לשפוט מעיצוב הכריכה, הוא צפוי להיות די אפלולי. בבלוג שלה, כתבה בלק, "אני אוהבת את זה נורא, בייחוד את הוורידים מתחת לאותיות, משהו שמתאים לדעתי בצורה מושלמת לספר, וגם נראה מהמם (בצורה מפחידה, נכון, אבל אני בחורה מפחידה) והרקמה הכחולה שנראית כמעט כאילו היא מורכבת מפרצופים מאיימים. התמוגגתי כשהראו לי אותה, ואני אוהבת אותה עוד יותר עכשיו. שמתי אותה בתור הרקע של המסך במחשב שלי וכל פעם שאני מסתכלת עליה, אני מתמוגגת שוב".

אז, על מה הספר החדש? (בתרגום חופשי)

עירקוֹר הייתה מסוכנת, טאנה ידעה. כלוב מפואר, כלא לארורים ולכל מי שרצה לחגוג אתם?

טאנה חיה בעולם בו קיימות ערים מבוצרות שנקראות עריקוֹר. בהן מפלצות בהסגר ובני אדם מתחככים אלה באלה במעגל דמים מושחת של ציידים וטרף. הבעיה היחידה היא, שברגע שעברת בשעריה של עירקור, לא תוכל לעזוב אותה לעולם.

בוקר אחד, לאחר מסיבה רגילה לחלוטין, טאנה מתעוררת כשהיא מוקפת גופות. הניצולים היחידים של הטבח הם האקס החמוד עד ייאוש שלה, נגוע ועל הקצה, ונער מסתורי הנושא בעולו של סוד נורא. מזועזעת ונחושה, טאנה יוצאת למרוץ נגד השעון להציל את שלושתם בדרך היחידה שהיא מכירה: על ידי חדירה אל לבה המרושע והעשיר של עירקור עצמה.

נראה אפל ומבטיח, כפי שלמדנו לצפות מהולי בלק.

 

הבלוג של הולי בלק

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.