עונה 2 של "האגדה של קורה" – רק בסתיו?

מרץ 2, 2013

אווטאר: האגדה של קורה - עונה שנייה - הספרייה הפנטסטית
תמונה של קורה מתוך העונה השנייה, מן הטאמבלר של בריאן קונייצקו

אז מתי תתחיל העונה השנייה של "אווטאר: האגדה של קורה" כנראה שיותר מאוחר מן הצפוי.

שמועות רבות רצות בנוגע לתחילת שידור העונה השנייה של "אווטאר: האגדה של קורה". לצערנו הרב, רובן ככולן מוטעות או פשוט שקריות במכוון. רבים מכם שאלתם אותנו מתי תתחיל העונה השנייה, ולא מעטים מכם ניסו לזרוק השערות על סמך שמועות לא מבוססות. בסופו של דבר, מרוב תגובות מגעילות ושקריות, חסמתי חלק מן הידיעות על הסדרה לתגובות חדשות. יחד עם זאת, הבטחתי לעדכן אתכם ברגע שיהיו חדשות.

אז קודם כל, בואו נתחיל מהעובדות:

אף אחד מחוץ ל"ניקולודיאון" לא יודע מתי תתחיל העונה השנייה של "האגדה של קורה"!

הסדרה, "האגדה של קורה," שייכת לרשת ניקולודיאון. הרשת לא שחררה הודעה רשמית על מועד הבכורה של העונה השנייה, ויש לה מספיק גב משפטי כדי לגרום לכל מי שיעז להדליף פרטים בלי רשות להתחרט על כך. מאוד. לכן, גם אם מישהו יודע, אף אחד לא ידליף את המידע הזה, כי איש לא יסתכן בתביעת ענק, רק כדי שכמה מעריצים יוכלו לרכל ולהיראות מגניבים כי הם יודעים לפני כולם.

אף אחד מחוץ ל"ניקולודיאון" לא ראה את העונה השנייה של "האגדה של קורה"!

בשוק התחרותי של התקשורת והבידור, כיום, חשאיות היא שם המשחק. לכן, העונה השנייה לא פורסמה בשום מקום בעולם. פרסום שכזה, משמעו אובדן של עשרות ואולי אף מאות מיליוני דולרים, בזכויות שידור, פרסומות, מוצרים נלווים וכיו"ב! לכן, כל מי שטוען שראה את העונה השנייה טועה ומטעה, או סתם שקרן.

גופי התקשורת המובילים בעולם היו רוצים לקבל הצצה כדי לדווח על כך, כי גם פרסום שכזה שווה לא מעט. לכן, כאשר "חברים" מספרים לכם שראו, לא רק הצצה, אלא אפילו את העונה כולה, חשבו על זה – מה עושה אותם כל כך מיוחדים, שהם זכו למשהו שכמה מארגוני התקשורת הגדולים והחזקים בעולם לא הצליחו להשיג? התשובה: כלום! וזה בדיוק מה שהם ראו.

אף אחד לא העלה ולא מצא את העונה השנייה של "האגדה של קורה" ברשת!

לאור כל מה שנכתב למעלה, ברור שהעונה, או חלקים ממנה, לא שוחררו לאינטרנט בצורה אסורה. אם משהו כזה היה קורה, ניקולודיאון היו מורידים את זה במהירות שיא, ומי שהדליף (ואולי גם מי שהוריד) היה מוצא את עצמו בצרות משפטיות כה גדולות, שאין סיכוי שהיינו מפספסים את זה.

סיבה נוספת לכך שאף אחד לא העלה את העונה השנייה לרשת, ואף אחד לא ראה אותה, היא כי לשם כך, היו צריכים לנדוד אל העתיד. במילים אחרות – העונה השנייה עדיין לא מוכנה! אם היא הייתה מוכנה, כבר היו מתחילים במסע השיווק שלה, וסביר להניח שהיו מכינים אותה לשידור לקראת אפריל, כמו העונה הראשונה, אבל זה לא קרה!

מה שמוביל אותנו לנקודה הבאה…

אז מה כן ידוע לגבי תחילת העונה השנייה של הסדרה?

באירוע רשמי של ניקולודיאון שהתקיים ב-26 לפברואר, השנה, הכריזה הרשת על תוכניות השידור שלה לשנתיים הקרובות. הודעה לתקשורת ששוחררה התייחסה, בין השאר, גם ל"האגדה של קורה" וקטלגה אותה במסגרת עונת 2013 – 14. מה זה אומר? זה אומר שיכול להיות שהשמועות על כך שהעונה השנייה תחל באפריל השנה היו קצת אופטימיות מדי. סביר להניח שנראה משהו באפריל לגבי הסדרה, אבל יכול מאוד להיות שהעונה עצמה תעלה על המרקע רק  בסתיו.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.