קורנליה פונקה מקריאה – אביר הרפאים

פברואר 21, 2013

אביר הרפאים - קונליה פונקה - הספרייה הפנטסטית

בואו לשמוע את קורנליה פונקה, סופרת הילדים הגרמנייה הפופולרית, מקריאה מתוך ספרה "אביר הרפאים" (אנגלית)

סופרת הילדים, קורנליה פונקה זכתה לפופולריות מרובה ברחבי העולם, מאז הצלחת טרילוגיית "לב של דיו". קשה לומר שספריה האחרים נהנים מאותה הצלחה, ויחד עם זאת, יש בהם משהו, בסיפוריה של פונקה. משהו שגורם לי לשוב אליהם שוב ושוב, ולשמור על מדף הספרים שלה בספרייה מעודכן בכל פרסום חדש שלה. לכן כל כך שמחתי להיתקל בפודקסט של הגרדיאן, על ספרה "אביר הרפאים", (לא תורגם עדיין לעברית). ראשית, משמעות הדבר שיהיה עליי להעשיר את המדף שלה שוב. שנית, זה נתן לי הזדמנות לשמוע את קולה. לא סתם לשמוע את קולה, אלא לשמוע אותה, כשהיא מקריאה קטע מספרה החדש ומשיבה לשאלות של הילד המראיין אותה. אגב, לחובבי פונקה והאזנה לספרים, הובא לידיעתי שגרסת האודיו של הספר מומלצת בחום.

 

האזינו לקורנליה פונקה מקריאה מתוך "אביר הרפאים"

 

עלילת הספר (בתרגום חופשי מגב הכריכה)

ג'ון וויטקרופט בן ה-11 מעולם לא ציפה ליהנות מן הפנימייה. מצד שני, הוא גם לא ציפה להתמודד עם קבוצה של רוחות רפאים תאוות-נקם. ואז הוא פוגש את אלה, ידידה חדשה ומוזרה, עם חיבה להרפתקאות…

ביחד, ג'ון ואלה חייבים לשתף פעולה כדי לחשוף את הסודות של רצח שהתבצע לפני מאות שנים, בזמן שהם נרדפים על ידי רוחות רפאים מעוררות אימה, פניהן החיוורות נחושות לנקום. לכן, כאשר ג'ון מזמן את רוחו של האביר המנוח לונגספי כדי לבקש את הגנתו, נשאלת רק שאלה אחת: האם ניתן לבטוח בו?

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.