האקדמיה לערפדים – הסרט

פברואר 5, 2013

האקדמיה לערפדים - רישל מיד - הספרייה הפנטסטית

סדרת ספרי "האקדמיה לערפדים" הפופולרית של רישל מיד תעובד בקרוב למסך הגדול

חובבי "האקדמיה לערפדים" כבר ודאי יודעים על התכניות לעבד את סדרת הספרים למסך הגדול, בעקבות סדרות דומות, כגון "דמדומים", "בני הנפילים" ו"יצורים יפהפיים". אבל כפי שלמדנו במרוצת השנים, תכניות הן לא מציאות, ופרויקטים רבים זונחים את המרוץ עוד לפני שהם מגיעים בכלל לקו הזינוק. לכן, החדשות הבאות דווקא מעניינות!

זואי דויטש, המככבת גם בסרט "יצורים יפהפיים" (שאמור לצאת לאקרנים בארה"ב בעוד כשבוע וחצי) לוהקה לאחד התפקידים הראשיים בעיבוד של "האקדמיה לערפדים". דויטש צפויה לגלם את דמותה של רוז האתווי, שומרת הראש של ליסה הערפדית (לוסי פריי). את דמותו של דימיטרי, מושא אהבתה של רוז, צפוי כרגע לגלם דנילה קוזלובסקי.

את הסרט, שעשוי להיות הראשון בסדרה של לא פחות משישה סרטים, יביים מארק ווטרס, על פי תסרט של דניאל ווטרס. עם צוות ההפקה נמנים מייקל פרגר, דון מרפי, סוזן מנטפורד ודיפאק נייר.

למי שלא מכירים – על מה מסופר באקדמיה לערפדים

האקדמיה לערפדים היא בית ספר סודי, פנימייה סגורה שערפדים צעירים לומדים בה את אמנות הקסם, ושומרי הראש שלהם – את אמנות הלחימה. בפנימייה לומדת ליסה, נסיכה ערפדית בעלת כוחות מיוחדים, ולצדה שומרת הראש הנועזת שלה, רוז. רוז עוזרת לליסה להתמודד עם התככים בחברת הערפדים הצעירה ויחד הן שוברות לבבות בפנימייה. אך האם תצליח רוז להגן על ליסה מפני האויב הנורא מכול – ערפדי הסטריגוי בני האלמוות, שמאיימים להשתלט על הנסיכה ולהפוך אותה לאחת מהם?

הסופרת האמריקנית, רישל מיד, כותבת למבוגרים ולנוער. היא חובבת קריאה מושבעת ויש לה עניין מיוחד ורב-שנים במיתולוגיות ובסיפורי עם. כתיבתה הכובשת, דמיונה הפורה וההבנה שלה את עולמם של המתבגרים סחפו בני נוער ברחבי העולם. ספרי "האקדמיה לערפדים" תורגמו ל-30 שפות והסדרה הייתה לרב-מכר בינלאומי.

בקרו בקהילת "האקדמיה לערפדים" בפייסבוק.

בקרו באתר הרשמי של רישל מיד.

בקרו באתר הסרט "האקדמיה לערפדים"

 

בכורה עולמית: 14/02/2014

בכורה בארץ: יעודכן בהמשך

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.