קרניים – סרט חדש לדניאל רדקליף

ינואר 4, 2013

קרניים - דניאל רדקליף - הספרייה הפנטסטית

דניאל רדקליף נשאר בתחום העל-טבעי, ובסרטו הבא צפוי לגדל קרניים – אווו… זה ישאיר צלקת!

לא רבים יודעים זאת, אבל דניאל רדקליף, אשר זכה לתהילה בשל תפקידו בסדרת סרטי "הארי פוטר", בתור הילד הקוסם בכבודו ובעצמו, ממשיך להיות עסוק. בימים אלה נודע לנו בספרייה כי צילומי סרטו הבא כבר הסתיימו. מילד קוסם, עבר רדקליף להתמודד עם רוחות רפאים בסרט "האישה בשחור", ובסרטו הנוכחי הוא נאלץ להתמודד עם בעיה מורכבת ואפלה לא פחות – קרניים!

הסרט החדש נקרא "קרניים" (Horns), והוא מבוסס על ספרו של סופר מצליח אך לא ידוע במיוחד, בשם ג'ו היל. אף על פי שלא רבים מכירים את ג'ו היל, שזהו בסך הכול ספרו השני, רבים מאוד מכירים את אביו, הלוא הוא – סופר הפנטסיה והאימה, סטיבן קינג. ג'ו היל הוא, למעשה, שם-העט של ג'ו הילסטרום קינג.

עלילת הספר

חייו של גיבור הסיפור, איגנטיוס פריש אינם פשוטים. איגנטיוס, או פשוט איג, הוא גבר צעיר, שחברתו נאנסה ונרצחה. המשטרה סגרה את החקירה והוא לא הואשם רשמית, אולם ב"בית המשפט" של הציבור, נראה שכולם חושבים שהוא זה שביצע את הרצח. בערב של יום השנה למותה של חברתו, איג משתכר ועושה דברים איומים. כאשר הוא מתעורר למחרת, יש לו הנגאובר פועם ו… זוג קרניים שצמחו מרקותיו. המראה המפלצתי, מגלה איג, מגיע עם מתת מחרידה – כוח חדש ונורא אותו הוא מתכוון לנצל כדי לגלות מי רצח את אהובתו. תפילות והתנהגות טובה לא קידמו אותו לשום מקום. עכשיו הגיע הזמן לנקום… הגיע הזמן שהשטן יקבל את שכרו…

 אז, האם תלכו לקולנוע לראות את הקרניים של רדקליף, או שתגידו "לעזאזל עם זה…"?

לקריאת הפרק הראשון של "קרניים"

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.