העולם הסודי – נגיש יותר מתמיד

דצמבר 28, 2012

העולם הסודי - משחקי קונספירציה - הספרייה הפנטסטית

משחק הרשת רב-המשתתפים, "העולם הסודי" של פנקום מפסיק לגבות דמי מנוי חודשיים ויהיה זמין בתשלום יחיד.

אז נכון, תשלום יחיד זה לא חינם, אבל כעת, 30 דולר בלבד, יעניקו לכל דורש/ת גישה חופשית ובלתי מוגבלת לתמיד. לא רע, בשביל כרטיס כניסה למחוזות הקסומים והמסתוריים של "העולם הסודי".

אם כבר שמעתם על המשחק ואתם תוהים למה כדאי להיכנס עכשיו, מפנקום נמסר כי מאז ש"העולם הסודי" נפתח לציבור הרחב, המשחק גדל לממדים עצומים, עם ארבעה עדכונים מאז השקתו. בין התכנים החדשים גם פשיטה בניו יורק, תיאטרון בלונדון בו ניתן להעלות הצגה, משימות חדשות, נשקים חדשים ועוד פרטים רבים נוספים, עליהם ניתן לקרוא כאן.

מה אומר לכם, מצד אחד, שינוי שיטת התשלום גורמת לי לחשוד שמה המשחק לא עומד בציפיות של פנקום, ועל כן הם מנסים לפתות קהל חדש. בנוסף, גם 30 דולר זה לא מעט כסף, ואני לא בטוח גם כעת אם אתפתה להיכנס לעולם הסודי. מצד שני, זה כבר באמת לא מחיר בשמיים והמשחק כן נראה מגניב… זה מפתה.

למי שלא מכיר/ה, "העולם הסודי" מתקיים בעולם משחקי הזהה כמעט לחלוטין לעולמנו, מלבד דבר אחד: כל המיתוסים והאגדות האורבניות של עולמנו, נכונות בו. משתתפי המשחק הנם אנשים המגלים שיש להם כוחות קסם שונים, והם נסחפים אל העולם הסודי, המתקיים בשולי עולמנו ובמקביל אליו. עם כניסתם, הם מגלים גם כי העולם מנוהל על ידי מספר אגודות סודיות, ועליהם לבחור את האגודה הסודית אליה ישתייכו: האילומינטי, הדרקון או הטמפלרים. ככל שהשחקנים מתקדמים במשחק, הם לומדים להתמקצע בכישוריהם, מתפתחים, מתקדמים בהיררכיה הארגונית ולוקחים חלק במאבק של הארגון אליו הם משתייכים על הבכורה.

 

 

האתר הרשמי של "העולם הסודי"

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.