יצורים יפהפיים – הסרט

נובמבר 28, 2012

יצורים יפהפיים הסרט - סרטי פנטסיה - הספרייה הפנטסטית

אוקיי, כולנו מכירים את "דמדומים," ורובנו מכירים את "בני הנפילים", אבל על "יצורים יפהפיים" שמעתם?

אם לא שמעתם עדיין על "יצורים יפהפיים", אולי הגיע הזמן. זהו הספר הראשון בסדרה לנוער, מאת קאמי גרסיה ומרגרט סטוהל, שהחלה לצאת לאור ב-2009, ומאז הפכה לסנסציה לא קטנה. באנגלית, יצאו לספר כבר עוד שלושה המשכים, כשהאחרון בהם ראה אור רק באוקטובר, השנה. בעברית ראה אור רק הספר הראשון בהוצאת מטר (2011). למרות זאת, זכה הספר לקהל מעריצות ומעריצים נלהבים גם בארץ. אלה ודאי ישמחו לגלות (אם לא גילו זאת כבר בעצמן/ם) שכנראה לאור ההצלחה של סדרת הספרים והספרים של "דמדומים", הופך כעת גם "יצורים יפהפיים" לסרט. אם הסרט יעשה קולות של הצלחה, לא יהיה זה מפליא אם הוצאת מטר תשוב אל הסדרה ותתרגם גם את הספרים הבאים.

עלילתו מתרחשת בדרום קרוליינה, בעיירה נידחת בשם גטלין. במרכז הסיפור, איתן וייט בן ה-16 ולינה דוקיין בת ה-15. איתן חולם מדי לילה על נערה יפהפייה שלא ראה מעולם. ביום הראשון ללימודים, הוא מופתע לגלות תלמידה חדשה, בשם לינה דוקיין, שהגיעה ללמוד בבית הספר היחיד בעיירה. לינה היא אחייניתו של מייקון רייבנווד, תמהוני העיירה שידוע כמתבודד אשר לא יצא מביתו כבר שנים. נתוני פתיחה אלה – היותה הנערה החדשה וקשרי המשפחה שלה מבטיחים לה חיים לא פשוטים. כאשר איתן ולינה נפגשים, הנער חש שהוא קשור אליה בצורה לא מוסברת – היא הנערה מחלומותיו. משם, כמובן, העניינים יכולים רק להסתבך…

לינה, כך מתגלה, באה ממשפחה של "מלחשים," אנשים בעלי כוחות קסם וכישוף. לינה הייתה רוצה בכל מאודה להתכחש לכוחותיה ולנהל חיים נורמליים, אולם הקללה המשפחתית והעיירה הקטנה לא יאפשרו לה לעשות זאת לאורך זמן. ביום הולדתה ה-16, אשר קרב והולך, יהיה עליה להצטרף לצד האור או לצד האופל.

בעוד לינה מתמודדת עם תושבי העיירה צרי האופקים, תלמידי בית הספר הנבזים וה… היסטוריה המשפחתית, איתן מנסה למצוא דרך למנוע ממנה להישבות בצד האופל ולגלות מדוע הם קשורים וכיצד מצאה את דרכה אל חלומותיו, בטרם פגש אותה.

את הסרט יביים הבמאי ריצ'רד לגראבניז, ועם השחקנים נמנים שחקנים מוכרים ומוערכים כגון אמה תומפסון, ג'רמי איירונס ואמי רוסום. בתפקידים הראשיים ישחקו אלדן אהרנרייך (איתן) ואליס אנגלרט (לינה).

בכורה עולמית: 13.02.2013

בכורה בארץ: יעודכן בהמשך

האתר הרשמי של קאמי גרסיה ומרגרט סטוהל

הסרט "יצורים יפהפיים" – האתר הרשמי

הסרט "יצורים יפהפיים" בפייסבוק

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.