קדימון שני ל"ג'ק קוטל הענקים"

נובמבר 24, 2012

 

ג'ק קוטל הענקים - סרטים על אגדות - הספרייה הפנטסטית

"ג'ק קוטל הענקים" של בריאן סינגר הופיע בינואר ונעלם – עכשיו הוא מבטיח לחזור על באמת!

בינואר, השנה, הבאנו לכם את הקדימון הראשון של "ג'ק קוטל הענקים" – עיבודו של הבמאי בריאן סינגר למעשייה המוכרת. אולם ג'ק הסרט, בדומה לג'ק הדמות, גילה שהוא בשכונה עם יותר מדי ענקים, ושלמעשה אין לו יותר מדי סיכוי לזכות ביותר מכמה אפונים בקופות. על כן, בהחלטה שהפכה להיות נפוצה עד להגעיל, הסרט נמשך בחזרה, תאריך הבכורה שלו בוטל, וג'ק נקרא למוסך לעבור מקצה שיפורים.

כעת, נראה כי קוטל הענקים שלנו שב לניסיון שני. מערכת יחסי הציבור של הסרט התעוררה משנתה, נקבע תאריך חדש (מרץ 2013) וחשוב מכול, שוחרר הקדימון השני. יש לציין שבניגוד לסרטי פנטסיה או אקשן אחרים, קשה להגיד שמישהו ציפה אליו. בשלב זה, סביר להניח שהשחקנים המופיעים בו כבר מזמן המשיכו הלאה. כל זאת יכול אולי לעזור ולהסביר מדוע הקדימון החדש התקבל בצורה כל כך מפולגת, שלא לומר פושרת, ברחבי הרשת. מצד שני, יכול להיות שזה בגלל שהוא פשוט לא מספק שום דבר חדש לצופים. הקדימון נראה כאילו הוא מתאמץ יותר מדי להרשים ולהצחיק. אבל למה להכביר במילים – צפו בקדימון החדש ושפטו בעצמכם.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.