אווטאר: האגדה של קורה – עונה 2

יולי 16, 2012

אווטאר: האגדה של קורה - עונה 2 - הספרייה הפנטסטית
אמנות קונספט לעונה השנייה, כפי שנחשפה בקומיק-קון 2012 (מקור: io9)

בעקבות הצלחת העונה הראשונה של "אווטאר: האגדה של קורה" ניקולודיאון נתנו אור ירוק לעונה השנייה.

עכשיו זה כבר לא עניין של השערה – "אווטאר: האגדה של קורה" הצליחה לשבות את לבבותיהם של חובבי "אווטאר", ואף להוסיף חובבים חדשים שלא אהבו כל כך את הסדרה הראשונה. לכן אין זו הפתעה כי לאחר שהעונה הראשונה של הסדרה זכתה למיליוני צופים ברחבי העולם, ניקולודיאון הזמינה עונה נוספת של הסדרה המצוירת. 26 פרקים חדשים, אם לדייק.

"האגדה של קורה" שנוצרה על ידי מייקל דימרטינו ובריאן קונייצקו, עלתה לאוויר באפריל השנה (2012), וצפויה לשוב ב-2013 עם "העונה הראשונה, הכרך השני," אשר תכלול 14 פרקים נוספים שיחתמו את ההזמנה המקורית.

לאחר שבעונה הראשונה, קורה השלימה את הכשרתה בתור האווטאר החדשה, הכרך השני, או הספר השני, ייקרא "רוחות," וזה אכן יהיה הנושא עמו יהיה על הדמויות המוכרות להתמודד. קורה וחבריה יפגשו רוחות שונות ואף יצאו למסע אל עולם הרוחות. המדריך של קורה בעולם חדש זה, יהיה דודה, וקורה תלמד דברים רבים על היחסים שבין דודה ואביה. כמו כן תעמיק הסדרה בסיפור הרקע של היחסים בין שבטי המים הצפוניים והדרומיים.

מקור הידיעה והתמונה: io9

 חדש: הצצה אל הפרק הראשון של "האגדה של קורה" עונה 2
ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.