ההוביט: המשך בלתי צפוי?

יולי 15, 2012

ההוביט: מסע בלתי צפוי - פיטר ג'קסון - הספרייה הפנטסטית

ספרו של טולקין, "ההוביט," קצר משמעותית מ"שר-הטבעות," אך כעת נראה שגם הוא עשוי להפוך לטרילוגיה.

בשיחה עם העיתונות, במסגרת כנס קומיק-קון, נשאל פיטר ג'קסון, המביים בימים אלה את הפקת "ההוביט," האם חשב לחלק את הסרט השני לשני חלקים (מגמה נפוצה יותר מדי בימינו – ע"ע "הארי פוטר," "דמדומים" וכיו"ב). תגובתו של ג'קסון מרמזת שכן, והוא לא רק חשב על כך:

"ובכן, בהחלט דיברנו עם האולפנים לגבי חלק מהחומר שאנחנו לא יכולים לצלם. ושאלנו אותם אם נוכל לעשות עוד קצת צילומים בשנה הבאה. משהו שאני לא יודע שיצא אל הפועל, אם זה יהיה מהדורות מורחבות או לא. אבל השיחות הללו נמשכות… הייתי רוצה לצלם עוד כמה חומרים שאנחנו לא יכולים לצלם. יש כל כך הרבה דברים טובים באפנדיקסים שלא הצלחנו לדחוס אל הסרטים האלה. זה משהו שאנחנו מדברים עליו, כן".

ובכן, עם כל החיבה העזה שלי ל"הוביט" ולפיטר ג'קסון, פה אני מותח את הקו. לא אכפת לי שיצולמו קטעים נוספים למהדורות המורחבות, כדי שכל החובבים (כולל אותי) יוכלו לשבת ולהריץ במרתונים ולבחון לפרטי פרטים. אבל לחלק את מה שהיה אמור להיות סרט אחד, אבל פוצל לשני סרטים, עכשיו לשלושה חלקים? האם באמת יש בזה צורך או הצדקה? אני מתחיל לחשוש שמשהו לא טוב קורה בארץ-התיכונה…

מקור הידיעה: io9

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.