העולם הסודי נחשף!

יולי 3, 2012

העולם הסודי - משחקי רשת - הספרייה הפנטסטית

העולם הסודי – משחק הפנטסיה האפלה רב-המשתתפים של פנקום פתח את שעריו. איזה צד תבחרו?

בדצמבר שנה שעברה סיפרתי לכם על "העולם הסודי", משחק הרשת רב-המשתתפים אותו מפתחת חברת פנקום. למי שלא זוכר/ת, הרעיון מאחורי המשחק הוא ליצור עולם זהה לעולמנו, מלבד שני הבדלים: 1) יש קסם אמיתי בעולם. 2) כל תיאוריות הקנוניה והאגדות האורבניות אמיתיים אף הם:

מה היית עושה לו היית מגלה, יום אחד, שהתעוררו בך כוחות קסם? מה היית עושה אם הכוחות הללו היו זורקים אותך אל בינות לחרכים של עולמנו, בהם אשליית המציאות נסדקת ומסתבר שכל הקנוניות ששמעת עליהן, כל האגדות האורבניות, המיתוסים וסיפורי הפולקלור הם בעצם אמת לאמיתה. כעת, עליך להסתגל לכוחותיך החדשים וללמוד כיצד להשתמש בהם, אבל קודם יהיה עליך למצוא את מקומך ולהצטרף לאחת מן האגודות הסודיות אשר מנהלות את עולמנו בחשאי, משחר ההיסטוריה. עליך לבחור בתבונה, שכן ההחלטה הזאת תשפיע על עתידך בעולם הסודי.

פרטים נוספים על המשחק וסרטוני קונספט תוכלו למצוא כאן.

בכל מקרה, לאחר המתנה ארוכה ותקופת בטא מורטת עצבים, המשחק כבר כאן ומזמין אתכם לבחור את מקומכן/ם בעולם הסודי. נראה כמו דרך מצוינת, גם אם קודרת משהו, לברוח מחום יולי-אוגוסט.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.