הסיפור שאינו נגמר – המלצה

פברואר 26, 2012

הסיפור שאינו נגמר מאת מיכאל אנדה
תמונה מתוך הסרט "הסיפור שאינו נגמר" מ-1984

הסיפור שאינו נגמר / מיכאל אנדה
הסיפור שאינו נגמר - מיכאל אנדה - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית"הסיפור שאינו נגמר" נכתב על ידי סופר גרמני בשם מיכאל אנדה ופורסם בשנת 1979. הספר תורגם לעברית על ידי חווה פלץ ויצא לאור בהוצאת לדורי.

העלילה
הספר מספר על ילד בשם בסטיאן, אשר קורא ספר בשם "הסיפור שאינו נגמר", וזה לא מקרה שהספר של מיכאל אנדה וזה שבסטיאן קורא הם עם אותו שם. במהלך קריאת הספר בסטיאן מוצא אזכורים קטנים לגבי זה שהוא חלק מהסיפור שהוא קורא, אך הוא לא מתייחס אליהם במיוחד. במהלך הסיפור בסטיאן נשאב אל "הסיפור שאינו נגמר", ויוצא להרפתקה חדשה כדי לצאת ממנו בשלום.

קטע אהוב
הקטע האהוב עליי בספר היה רכיבתו של בסטיאן על גביו של המוות הססגוני, יצור דמות אריה אשר חי במדבר שבו דבר אינו שורד חוץ מהיצור עצמו, ומי שלובש את הקמע המיוחד של שליחי הקיסרית הילדותית – האורין.

לסיכום
אתם, קוראיי החביבים, תאהבו את הספר הזה, מכיוון שכמו כל ספר פנטזיה אחר יש בו יצורים מיתולוגיים מופלאים ודברים שלעולם לא יקרו למישהו בעולמנו. כמו בספרי הפנטזיה הכי טובים, הוא ייתן לכם את ההרגשה שהכול אפשרי!

רותם לוי-גורי (13)

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.