ג'ק קוטל הענקים

ינואר 2, 2012

ג'ק קוטל הענקים - ג'ק והאפונים - הספרייה הפנטסטית

ג'ק קוטל הענקים הוא עוד עיבוד קולנועי למעשייה מסורתית, בשטף המעשיות אשר מכה בהוליווד כבר קרוב לשנתיים והופך על מעשייה של האחרים גרים לסאגה אפית. הסרט מבית היוצר של ניו ליין סינמה (New Line Cinema), בשילוב עם Legendary Pirctures, מבוים על ידי בריאן סינגר ויופץ על ידי וונר ברוס.

בסרט מככבים ניקולס הולט (אקס מן: ההתחלה) בתפקיד הראשי, אלינור טומליסון בתפקיד הנסיכה איזבל, סטנלי טוצ'י (קפטן אמריקה) בתור לורד רודריק הבוגדני, איאן מקשיין (שודדי הקאריביים: זרמים זרים) בתור המלך בראמוול, ביל נייהי (הארי פוטר ואוצרות המוות) בתפקיד מנהיג הענקים, הגנרל פאלון ואיאן מקגרגור בתור השומר המלכותי אלמונט.

עלילת הסרט
מלחמה נושנה ניצתת מחדש כאשר איכר צעיר פותח בטעות שער בין עולמינו לעולמם מזרה האימה של הענקים.
כאשר הענקים חופשיים שוב לראשונה מזה מאות להתהלך על הארץ, הם רוצים להשתלט מחדש על העולם אותו איבדו, ומכריחים את האיכר הצעיר, ג'ק (ניקולס הולט), לצאת לקרב חייו במטרה לעצור אותם. כעת עליו להילחם למען ממלכתו ותושביה ולמען אהבתה של נסיכה אמיצה. הוא מתעמת פנים מול פנים עם לוחמים חסרי מעצורים, אשר חשב כי התקיימו באגדות בלבד, וזוכה להזדמנות להפוך לאגדה בעצמו.

בכורה עולמית: 15.06.2012 01.03.2013
בכורה בארץ: 21.03.2013
בקרו באתר הסרט

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.