הארי פוטר והאישה בשחור

ינואר 1, 2012

האישה בשחור - דניאל רדקליף - הספרייה הפנטסטית
כבר לא בהוגוורטס – דניאל רדקליף

דניאל רדקליף עוד יתגעגע לוולדמורט, כי בסרטו הבא, עליו להתמודד עם מישהי קצת יותר מפחידה!

אוקי, אוקי, אני מבין. דניאל רדקליף הוא שחקן. הוא לא באמת הארי פוטר, והוא רוצה קריירה שכוללת יותר משמונה סרטים המתעדים את תהליך התבגרותו. לכן, זה רק הגיוני שהוא צפוי להיות הראשון מקרב הקאסט המרכזי של מיזם הארי פוטר לשוב אל המסך הגדול בתפקיד חדש. בתפקידו זה, צפוי רדקליף להשאיר מאחוריו את קהל הילדים, שכן האישה בשחור הוא סרט אימה. אמתי. מהסוג שאינכם רוצים לתת לילדיכם לראות ומהסוג שמעריצותיו של רדקליף לא תרצינה להסתנן כדי לראות. אומנם כבר ראינו רוחות רפאים בהוגוורטס, אבל לא כאלה! האם מדובר בסרט טוב, והאם רדקליף מסוגל להחזיק את התפקיד על כתפיו הצעירות? את זאת כבר תצטרכו להחליט בעצמכם. רק אומר שעל סמך הקדימונים ויחצ"נות הסרט, אני דווקא אופטימי.

עלילת הסרט
ארתור קיפס (דניאל רדקליף), עורך דין אלמן, אשר האבל על מות אשתו מציב את הקריירה שלו בסכנה, נשלח לכפר מרוחק, כדי לטפל בענייניו של איש תימהוני, אשר הלך לעולמו. אך עם הגיעו, מגלה עורך הדין כי כל תושבי העיירה מסתירים סוד נורא. למרות שהתושבים מנסים להסתיר מפניו את עברם הטרגי, קיפס מגלה עד מהרה כי הבית שהיה בבעלותו של הלקוח רדוף על ידי רוחה של אישה הנחושה בדעתה למצוא מישהו ומשהו אותם איבדה… ואף אחד, אפילו לא הילדים, בטוחים מפני נקמתה.

בכורה עולמית: 03.02.2012
בכורה בארץ: 20.09.2012.
בקרו באתר הרשמי של האישה בשחור

אזהרה – אל תצפו בסרטון אם אינכם אמורים או מסוגלים להתמודד עם מראות מטרידים!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.