מראה מראה קדימון

נובמבר 18, 2011

מראה מראה - שלגייה - ג'וליה רוברטס - הספרייה הפנטסטית
"מראה מראה שעל הקיר…"
"שלגייה!"
"אבל עוד לא הספקתי לשאול".
"מה לעשות, ככה זה כששלגייה והצייד מקדימים אותך."

וזה בדיוק מה שקרה במלחמת השילגיות. אולפני יוניברסל ורלטיביטי מדיה מתחרים ביניהן כבר יותר משנה, כל אחת עם הגירסה שלה לשלגייה ושבעת הגמדים. התחרות הגיע לשיאים חדשים במסגרת כנס קומי-קון, השנה, ועכשיו, כששני הפרויקטים מתקרבים לישורת האחרונה לפני ההפצה, אולפני יוניברסל תפסו את ההובלה. בשבוע שעבר היו האולפנים הראשונים להוציא קדימון לשלגייה והצייד – גרסת ה"שלגייה פוגשת את שר הטבעות או את נרניה". תגובת רלטיביטי לא איחרה לבוא, וביום רביעי, בזמן שאנחנו חגגנו יום הולדת שנתיים, גם הם הוציאו את הקדימון לסרט שלהם. זה, זכה סוף כל סוף גם לשם – מראה מראה.
אם שני הסרטים ניסו להיות שונים זה מזה ככל הניתן, הרי שהצליח להם מאוד. בעוד שיוניברסל הפכו את המעשייה של האחים גרים להרפתקה אפית, רלטיביטי מדיה בחרו בכיוון הומוריסטי, אמריקאי מתקתק, שלא היה מבייש את מסורת הסרטים החיים של דיסני. מראה מראה מזכיר יותר מכול סרטים כגון יומני הנסיכה, מכושפת ודומיהם. אם לאחר צפייה בשני הקדימונים, אתם נמשכים יותר לשלגייה והצייד, אתם לא לבד – כך לפחות, לפי הבאזז ברשת.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.