המאמין – Priest

מאי 3, 2011

המאמין
Priest (כומר באנגלית), או כפי ששמו תורגם לעברית – המאמין, הוא מותחן מדע-בדיוני פוסט אפוקליפטי, בבימויו של סקוט סטיוארט. כמו סרטים רבים אחרים בתקופה האחרונה, הסרט מבוסס על סדרת חוברות קומיקס מצליחה ומתוכנן לעלות לאקרנים בתלת-מימד.
סדרת הקומיקס עליה מבוסס הסרט היא קוריאנית במקור ונכתבה על ידי יונג מין וו (Hyung Min-Woo). היא משלבת אלמנטים מז'אנר המערבונים עם אלמנטים מז'אנר האימה והפנטסיה האפילה. ללא קשר לז'אנר, קדימוני הסרט מבטיחים הרבה אקשן ומעט חשיבה – בדיוק הדבר לימות הקיץ המתרגשים עלינו.

עלילת הסרט:המאמין - קומיקס - הספרייה הפנטסטית המאמין מתרחש בעולם אחר, עולם זרוע-הרס עקב מלחמה בת מאות שנים בין בני האדם ובין ערפדים. הסיפור מתמקד בלוחם-כומר אגדי (פול בטאני) מן המלחמה

הקודמת נגד הערפדים, אשר כעת חי באלמוניות, יחד עם תושבים מדוכאים אחרים, המתגוררים בערים בצורות ודיסטופיות הנשלטות בידי הכנסייה.

כאשר אחייניתו (לילי קולינס) נחטפת על ידי קבוצת ערפדים רצחנית, המאמין שובר את נדריו ויוצא למסע חיפוש, נחוש למצוא אותה לפני שיהפכו אותה לאחת מהם. למסעו מצטרף חברה של אחייניתו, שריף ערבות הידוע כאקדוחן מהיר, וכן מאמינה (מאגי קיו) שותפה למסדר הכמורה, בעלת כישורי לחימה על-אנושיים.

בכורה עולמית: 13/05/2011
בכורה בארץ: 09/06/2011
לביקור באתר הסרט

אז מה דעתכם? האם תאמינו במאמין, או שמה מדובר בפלופ החדש של הקיץ?


ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.